Nogen der har et sputnik login jeg må låne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Frøken Sørensen

Det siger jeg gerne ja tak til, hvis jeg sådan kan tillade mig at brase ind i en tråd på den måde

Selvfølgelig.... Men det er faktisk bare at gå ind på: www.tvduck.com

Søg på desperate housewives...

Og så kommer alle sæsoner frem... Endda også nogle fra den nyeste sæson 7... Og de kommer løbende flere

Når du har trykket på det afsnit du vil se, så kommer der en masse links frem og så er det bare at vælge et af linkene... Det er ikke alle der virker... Så man må lige prøve sig frem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Zafir

Mary skriver:

Det siger jeg gerne ja tak til, hvis jeg sådan kan tillade mig at brase ind i en tråd på den måde

bras løs!!!!

Anmeld

8. december 2010

Zafir

Gitte85 skriver:

Selvfølgelig.... Men det er faktisk bare at gå ind på: www.tvduck.com

Søg på desperate housewives...

Og så kommer alle sæsoner frem... Endda også nogle fra den nyeste sæson 7... Og de kommer løbende flere

Når du har trykket på det afsnit du vil se, så kommer der en masse links frem og så er det bare at vælge et af linkene... Det er ikke alle der virker... Så man må lige prøve sig frem!

feeeeeest

Anmeld

8. december 2010

Frøken Sørensen

Zafir skriver:

feeeeeest

Håber du får til at virke

Anmeld

8. december 2010

Mary

Zafir skriver:

bras løs!!!!

Jeg røg af i svinget for temmelig lang tid siden nu, med DH, og for hver uge der er gået har jeg ærget mig mere og mere! Det er jo ikke noget ved at hoppe ind midt i det hele igen. Men nu skal jeg vist igang med at se DH.....når tiden er der. 

Takker for link!!! 

Anmeld

8. december 2010

Frøken Sørensen

Skal lige siges at linket fra zshare altid virker herhjemme

Anmeld

8. december 2010

Frøken Sørensen

Mary skriver:

Jeg røg af i svinget for temmelig lang tid siden nu, med DH, og for hver uge der er gået har jeg ærget mig mere og mere! Det er jo ikke noget ved at hoppe ind midt i det hele igen. Men nu skal jeg vist igang med at se DH.....når tiden er der. 

Takker for link!!! 

Så er det bare med at komme i gang... Som jeg har skrevet oppe over så plejer linket fra zhare altid at virke herhjemme

Anmeld

8. december 2010

Frejsmor

Her kommer lige et ekstra link hvor du kan se desperate housewives og maaaange andre serier og film, så er der lidt at vælge i mellem

http://www.tvdex.org/shows/desperate-housewives/

Virker altid her hjemme!

Anmeld

8. december 2010

annec

hvis du ikke har fået, har jeg også

Anmeld

8. december 2010

Zafir

Puha et mas. jeg kan ikke få noget af det der tvduck til at virke, så nu har jeg endelig fået det sidste link til at virke... også bragede min pc ned

NU PRØVER JEG IGEN!!!
Afsnittet var lige startet og jeg har endda taget småkager og danskvand frem (OG LILLEPRUTTEN ER ENDELIG faldet rigtig i øsvn!!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.