Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bare en time!!..: Jeg vil virkelig gerne se sneak peak. Jeg plejer ikke at gøre den slags, men Frigg er stadig sur og jeg trænger bare til at få hendetil at putte og se næste uges desperate.
Det link der er på surf the channel virker kun hvis man bor i US
PLZ HELP ME!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: Bare en time!!..: Jeg vil virkelig gerne se sneak peak. Jeg plejer ikke at gøre den slags, men Frigg er stadig sur og jeg trænger bare til at få hendetil at putte og se næste uges desperate. Det link der er på surf the channel virker kun hvis man bor i US PLZ HELP ME!!!
Hvis jeg ikke tager meget fejl, kan du købe adgang for 1 kr til resten af året
http://miniministeren.blogspot.com/
Jep... Har jeg...
s.tina skriver: Hvis jeg ikke tager meget fejl, kan du købe adgang for 1 kr til resten af året
Det er korrekt... 1 kr for 3 mdr.
MoarJ skriver: Det er korrekt... 1 kr for 3 mdr.
Den gælder ikke mere...
Hvis du kan undvære undertekster så kan jeg sende et link hvor du kan se desperate housewifes... Skal selv til at se det nu
MoarJ skriver: Jep... Har jeg...
Åhhh altså Du er en skat!!!... (jeg ved ikke om jeg kan benytte mig af tilbud, når jeg har været medlem engang, men opsagde det, fordi jeg ikke syntes vi havde råd, da vi fik boxer tv...)
Sender du mig en pb?
Zafir skriver: Åhhh altså Du er en skat!!!... (jeg ved ikke om jeg kan benytte mig af tilbud, når jeg har været medlem engang, men opsagde det, fordi jeg ikke syntes vi havde råd, da vi fik boxer tv...) Sender du mig en pb?
Jep jeg sender dig en pb..
Gitte85 skriver: Hvis du kan undvære undertekster så kan jeg sende et link hvor du kan se desperate housewifes... Skal selv til at se det nu
Det siger jeg gerne ja tak til, hvis jeg sådan kan tillade mig at brase ind i en tråd på den måde
Fuldstændig ligeglad med undertekster. Jeg ska da bare ha!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128