Charlotte89 skriver:
Ringede til jordemodercentret og fik bare at vide at det ikke have nogen betydning når min jordemoder ikke havde gjort mere ved det. Så jeg er faktisk ikke blevet klogere med hensyn til det.
Nu skal jeg til jordemoderen igen på onsdag, så må jeg se hvordan urinprøven ser ud der, og så snakke med hende om det igen. Ellers må jeg vel kontakte min læge?!
//Charlotte 35+5
Nu er protein i urinen ikke ensbetydende med at der er noget galt. Protein i urinen kan også opstå ved at du har meget udflåd - og det har man jo under en graviditet.
Du kan få taget en blodprøve for at bestemme om dine nyrer og lever har det ok. Og det kan du hos egen læge.Hvis du er meget nervøs så gør endelig det. Men du skal vide at hos din læge er der kun syge mennesker så du udsætter dig selv for en masse vira mm ved at gå derop. Der er mindre vira mm hos jm. 
Det er jo virus sæson desværre og det kan godt give nogle meget ubehagelige symptomer når man er gravid. Jeg tror at du må prøve at stole på lægen/jm når de vurderer det som noget pt. ufarligt. Og helt sikkert være superopmærksom på hvordan du har det og reagerer hurtigt hvis du får ondt i maven, får vand i kroppen og/eller bliver svimmel hele tiden.
Husk at hvil dig meget og pas på dig selv!Håber virkelig at det bare er udflåd der driller. 

Anmeld