Hejsa allesammen. 
Tirsdag i sidste uge (d. 30.) fik jeg i løbet af dagen 3 ture med koldsved og svimmelhed. Derefter har jeg været rigtig træt og ofte haft hovedpine. I går fik jeg så også et par ture med koldsved og svimmelhed.
Jeg havde tid hos jordemoderen idag (er 34+0 henne) og valgte derfor lige at høre hende om det. Hun havde en studerende inde ved hende og det var faktisk mest hende der "styrede" det (jordemoderen sat bare og skrev på computer). Hverken hende eller jordemoderen havde noget svar på hvad det kunne være, og fik at vide at hvis det tog til skulle jeg kontakte min egen læge. Den studerende gik så op og tjekkede min urinprøve hvor det vidste sig at der var protein i, hun siger så til mig at hun regner ikke med at dette betyder noget, og så bliver der ikke snakket mere om det. 
Nu er jeg så kommet hjem og må indrømme at jeg faktisk er lidt nervøs over at det betyder det med protein i urinen og de svimmel- og koldsvedture.
Har nogen af jer prøvet noget lignede? Hvad ville i gøre, ville i kontakte jeres læge, eller vente lidt længere tid og se om det bliver ved?
//Charlotte 34+0
Anmeld