wee, min aller aller 1 kage!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

signe.

Maja84 skriver:

hvor er den flot, og sikke en sød flodhest

Mange tak Flodhesten er dog købt  er ved at undersøge hvordan man selv laver dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Kløver

Mor-til-Hasse skriver:

Mange tak Flodhesten er dog købt  er ved at undersøge hvordan man selv laver dem...

Det er da lige meget, det er da en flot kage alligevel

Anmeld

9. december 2010

birgitte

rigtig sød kage!

Anmeld

9. december 2010

signe.

birgitte skriver:

rigtig sød kage!

mange tak

Anmeld

9. december 2010

twinny

det var da en sød tanke...

og den er meget fin.....  og især når det er din første....

Anmeld

9. december 2010

signe.

Baby-støv skriver:

det var da en sød tanke...

og den er meget fin.....  og især når det er din første....

mange tak.. ja ordet bagerjomfru er helt på sin plads lige med sådanne kager hehe... han blev også meget glad, og havde resten med på job i dag

Anmeld

9. december 2010

twinny

Mor-til-Hasse skriver:

mange tak.. ja ordet bagerjomfru er helt på sin plads lige med sådanne kager hehe... han blev også meget glad, og havde resten med på job i dag

haha.....  det er nemlig det.... jeg ville skam gerne kunne lave sådan nolge kager...

god jul...

Anmeld

9. december 2010

signe.

Baby-støv skriver:

haha.....  det er nemlig det.... jeg ville skam gerne kunne lave sådan nolge kager...

god jul...

jeg rev 2 timer ud af kalenderen mens bette sov, og så gik jeg ellers igang.. jeg tænkte at det måtte briste eller bære, så du sku næsten prøve

Anmeld

9. december 2010

twinny

Mor-til-Hasse skriver:

jeg rev 2 timer ud af kalenderen mens bette sov, og så gik jeg ellers igang.. jeg tænkte at det måtte briste eller bære, så du sku næsten prøve

tja.....  hvor køber du alle de fine ting henne? Jeg har virkelig ingen idé om hvor jeg skal starte... Hehe....

Anmeld

9. december 2010

signe.

Baby-støv skriver:

tja.....  hvor køber du alle de fine ting henne? Jeg har virkelig ingen idé om hvor jeg skal starte... Hehe....

jeg har lavet det hele fra bunden.. undtagen flodhesten den er købt i sådan en "jungle"pakke, man blandt andet kan få i Brugsen opskrifterne på cremen og det indeni, og "låget" til kagen, kan du finde under kageklubbens opskrifter og så kan man købe ting inde på kagebutikken.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.