Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja synes lige jeg ville prøve at lave en kage har startet med bare at lave en lille,da jeg jo ikke vidste om det var noget jeg kunne finde ud af har lavet en lille overraskelses kage til min kæreste til han kommer hjem fra arbejde, fordi han arbejder så hårdt, og han derfor skal vide jeg tænker på ham
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej, hvor er den bare sød!
Den tror jeg han bliver rigtigt glad for.
ååårh hvor er den bare fin, jeg ville slet ikke kunne finde ud af at lave sådan en kage dér ! årh ha' jeg ku nu egentlig godt spise kage nu hehe
281210 skriver: Ej, hvor er den bare sød! Den tror jeg han bliver rigtigt glad for.
mange tak! Ja det håber jeg også
Han sagde for 3 år siden eller sådan noget at han godt kunne tænke ig at jeg var sådan en der bagte og på det tidspunkt var det ikke lige mig, men er evd at komme efter det
tjm skriver: ååårh hvor er den bare fin, jeg ville slet ikke kunne finde ud af at lave sådan en kage dér ! årh ha' jeg ku nu egentlig godt spise kage nu hehe
tusind tak.. det var også 1 gang for mit vedkommende, så har et køkken der SVINER nu hehe hehe, jeg sender lige et stykke med luftposten
Nåååååh, den kan han da kun blive glad for
Dot D skriver: Nåååååh, den kan han da kun blive glad for
det håber jeg, tak
Hvor er den bare fiin..
Den kan du godt være stolt af.. Og kæresten har da bare af at blive glad for den
sikke en rigtig fin kage Den blev han sikkert rigtig glad for
hvor er den flot, og sikke en sød flodhest
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128