Eliza/lykke skriver:
Elizabeth er også startet i VS for 1½ mrd siden. Hun er 7 mrd nu. Hun kommer max i bad 2 gange om ugen. Hun bliver vasket hver morgen og når hun kommer hjem fra VS. Vores morgen skal være hyggeligt, men hurtig.
Vores morgen/dag ser således ud:
06.30: jeg står op og gør mig klar og forbereder morgenmaden til ungerne
7.00 ungerne op og i tøjet, ren ble og fuldkornsgrød med frugtmos og vand, så leger hun lidt med storebror, mens jeg ryger en smøg udenfor og skraber bil af hi hi
7.45: vi kører i skolen, og videre til VS
8.30 jeg kører på arbejde (onsdag har jeg fri og bruger på tøjvask, indkøb, madpakker til 2 dage afgangen, rengøring og måske lidt mad til mig selv.....)
16.30 Elizabeth bliver hentet efter en god dag
16.45 Mælk i kop og lidt ymer, leger og slapper af med far og storebror, mens jeg går i gang med maden lige så stille
18.00 vi spiser, når hun har spist, får hun lov til at lege ved spisebordet, hvor hun banker alt ned i bordet, det er så dejligt
19.00 Teletuppies i 15 min og nattøj på og ren ble
19.30 MME og lidt frugtmos i stuen og så tandbørstning
20.00 Godnat
Det var hårdt at gå hjemme, mens hun var i indkøring i VS - jeg kedet mig helt vildt. Og jeg havde vild dårlig samvittighed.
Knus
hvordan (!!!!!!) kommer du ud ad døren 45 min efter ungerne er vækket??????
her ser morgnen således ud :
kl 6.50 jeg starter dagen ved at stå op og tage tøjet på fra dagen før og gå ud i kulden og ta en smøg
kedelig vane ved det godt
kl 7.00 jeg vækker serina ved at tænde lyset på hendes værelse og går derefter igang med at lave grød.. serina "kalder" på et tidspunkt at nu er hun vågen og klar til at stå op.. hun kommer op og får sin kaldenderpakke at lege med.. mor smører toast, moser banan og finder mad frem til sig selv mens grøden koger...
når grøden er færdig skiftes serina til tøj fra dagen før mens grøden køler af...
far tager afsted( ca 7.15 når der er sne)
vi spiser morgenmad... serina spiser selv .. idag spiste hun havregrød med fingrene .. det sviner en hel del
og tager MINDST 30 min.
Serina bliver vasket og får skiftet tøj ... hun får overtøj på... mor gør barnevognen klar ( skal lige have lagt soveposen ud osv).. serina kommer i barnevognen .. mor tager overtøj på ..
så går vi ud ad døren 
hele seancen tager omkring en time (på de gode dage
)... og så har jeg ikke engang selv været i bad eller noget som helst
.. gruer lidt for januar 
men hvad f.... gør jeg galt siden det tager så lang tid med ét barn når du kan komme hurtigere ud ad døren med 2 ???
serinasmor