? til jer med børn i dp eller vs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. december 2010

serinasmor

hej i skønne mødre

Jeg har rigtig svært ved at finde en ny rutine nu hvor serina er startet i dp og savner derfor inspiration Hvordan ser jeres dag ud ?

Serina har været vant til at komme i bad hver 2. dag, og jeg havde egentlig tænkt at så kunne hun komme i bad med sin mor hver 2. morgen inden hun skulle i dp... det er indtil videre kun lykkedes os at komme i bad én morgen og hun startede i onsdags... jeg kan ikke finde ud af om det er fordi det bare er en dårlig plan at skulle i bad om morgnen?

Hvornår og hvor tit kommer jeres små pus i bad?

jeg er (igen) lettere forvirret og håber derfor i kan svare på mine spørgsmål

serinasmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Maja88

serinasmor skriver:

hej i skønne mødre

Jeg har rigtig svært ved at finde en ny rutine nu hvor serina er startet i dp og savner derfor inspiration Hvordan ser jeres dag ud ?

Serina har været vant til at komme i bad hver 2. dag, og jeg havde egentlig tænkt at så kunne hun komme i bad med sin mor hver 2. morgen inden hun skulle i dp... det er indtil videre kun lykkedes os at komme i bad én morgen og hun startede i onsdags... jeg kan ikke finde ud af om det er fordi det bare er en dårlig plan at skulle i bad om morgnen?

serinasmor

nu har jeg ingen børn endnu, men har arbejdet i vuggestue.

ville anbefale dig at tage hende i bad om aftenen, da de jo kravler rundt blandt en masse børn og de kan væres snottet osv.

samtidig har en dagpleje mor/vuggestue pædagog ikke mulighed for at vaske dem helt 100 procent regne efter mad, som de kan tvære ud i hår osv.

håber du forstår hva jeg mener..

Anmeld

8. december 2010

Diana...

Jamen her kommer lucas i bad om aften efter maden også hygger vi efter badet inden han skal i seng. Vi ville aldrig kunne gøre det om morgen det ville være alt for stresset for os. Vi nyder vores hygge stund om aften i badekartet hvor Lucas har meget mere tid til at leget i det end han ville om morgen. 

Knus Diana

Anmeld

8. december 2010

Halbschön

serinasmor skriver:

hej i skønne mødre

serinasmor

Hejsa,

Nicolai begyndte i dp da han var 7mdr og siden har dagen set sådan ud:

Vi står op og spiser havregrød.. Så blir Nicolai vasket med en vaskeklud og får tøj på.. Så leger han lidt og vi går i dagpleje.

Når han bliver hentet, så handler vi ind.. Hjem og pakke ud og lege.. Når jeg har pakket ud så laver ejg frugt til ham, og så hygger han med det.. Så laver vi aftensmad, af og til med ham siddende i stolen ved siden af, så han selv får en skål og et piskeris... Når han har spist omkring 17,30-18, så kommer han i bad.. Får børstet tænder... Leger lidt og så i seng kl 19..

Anmeld

8. december 2010

Mormilla

Patrick kommer i bad om aften og hver 3 da( han har børne eksem så må ikke komme for meget i bad )...

Her hjemme vil det aldrig kunne lade sig gøre at ta bad om morgen. Men nu kommer han os tidligt af sted...

Anmeld

8. december 2010

Ni-ko-li-ne

serinasmor skriver:

hej i skønne mødre

serinasmor

vores datter kommer i bad maksimalt hver anden dag, hænder og ansigt bliver vasket hver dag og naturligvis ble området.... men hendes hud har ikke godt af bad hver dag, hun har lidt meget af eksem og lider stadig af det nemli...

vi bader om aftenen efter maden og inden hun skal i seng...  beskidte børn er glade børn og derfor er det helt klart smartest om aftenen efter en god gang leg i DP

Anmeld

8. december 2010

Pikku Myy

Vi forsøger at holde morgenerne så uproblematiske så muligt ved kun at skulle nå det mest nødvendige (Mad, tøj og tandbørstning).

Bad tager vi om aftenen. Ca. 2 gange om ugen. Både fordi det er en rigtig hyggelig beskæftigelse efter aftensmad, men også fordi jeg mener det er det bedste tidspunkt på døgnet at gå i bad (for både børn og voksne). I løbet af natten opbygger huden et dejligt fedtlag som det skal bruge til at modstå dagen med. Hvis man går i bad om morgenen, vasker man dette af, og gør dermed huden mere sårbar.

Anmeld

8. december 2010

twinboys

Jeg ville bade hende om aftenene og nyder jeres stille og rolige morgener...

Majbritt

Anmeld

8. december 2010

Cris

serinasmor skriver:

hej i skønne mødre

serinasmor

Da jeg kun har haft en, gik han i bad hver anden dag efter aftensmad. Nu med to går de i bad hver 3. dag og lidt senere, ca kl19. De bliver puttet ca kl20.

Anmeld

8. december 2010

Fru Dinesen

Vores unger er i bad efter aftensmad hver dag ..... 

´Det giver nogle gode rolige nætter, og så har vi ro om morgenen til alt det anede vi skal nå 

Om morgnen bliver de bare klud vasket (hoved , hænder , hale) 

og får børstet tænder 

Knuss Linda 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.