Juniordyne vs Voksen dyne hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

twinboys

SussieThyssen skriver:

Næ..hvorfor skulle det dog være det??
De putter så dejligt varmt og trygt i sådan en stor dejlig dyne. de kan grave sig helt ind i den og bygge hule i den, og man kan være helt sikker på at ingen ting stikker uden for og bliver koldt. De kan også ligge blødt på den, hvis det er det de vil.
Så egentligt kan jeg ikke sige at en voksendyne er for stor, så snart de er mobile nok til selv at kravle ind og ud af den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Marco2

Min datter er 3 1/2 og bruger stadig juniordynen, men har også tænkt over om hun måske snart skulle overgå til voksendyne. Egentligt ku' den måske ha' været rar at have for hende allerede, for rigtigt at kunne putte i den i denne kolde vintertid. Men synes også den kommer til at virke så enorm i hendes juniorseng, som kun er 150. Og hun er kun 97 cm selv.

Så indtil videre bruger hun sin juniordyne, men overvejer at skifte.

Så vist ikke til så meget hjælp 

AG

Anmeld

8. december 2010

Malthesmoar

Marco2 skriver:

Min datter er 3 1/2 og bruger stadig juniordynen, men har også tænkt over om hun måske snart skulle overgå til voksendyne. Egentligt ku' den måske ha' været rar at have for hende allerede, for rigtigt at kunne putte i den i denne kolde vintertid. Men synes også den kommer til at virke så enorm i hendes juniorseng, som kun er 150. Og hun er kun 97 cm selv.

Så indtil videre bruger hun sin juniordyne, men overvejer at skifte.

Så vist ikke til så meget hjælp 

AG

Ja står i samme situation

Så jo oplagt julegave

Mvh

Anmeld

8. december 2010

Valle81

Malthesmoar skriver:

Hvornår gik dit barn fra Juniordyne til Voksen dyne!?

Malthe er 4år, men er det for tidligt!?

Asta får en vosken dyne i julegave i år og hun bliver 7 til februar.

Vi har haft en ekstra voksendyne herhjemme som hun flere gange har fåetlov at sove med men hver gang har hun kaldt og sagt at den vil hun ikke sove med alligevel - men nu synes vi det er tid.

hun har ønsket sig Bella Sara sengetøj og det fåes kun i voksen størrelse og så ville hun enormt gerne lige pludselig - så nu er detnu:0)

Anmeld

8. december 2010

Malthesmoar

Valle81 skriver:

Fedt

Asta får en vosken dyne i julegave i år og hun bliver 7 til februar.

Vi har haft en ekstra voksendyne herhjemme som hun flere gange har fåetlov at sove med men hver gang har hun kaldt og sagt at den vil hun ikke sove med alligevel - men nu synes vi det er tid.

hun har ønsket sig Bella Sara sengetøj og det fåes kun i voksen størrelse og så ville hun enormt gerne lige pludselig - så nu er detnu:0)

fedt

Anmeld

8. december 2010

Stumpen

Vi flyttede sidste sommer -lige inden Mathilde blev 3 og der fik hun voksendyne.. Jeg ventede mig og ville ikke ud og købe en juniordyne mere for ½ til 1 år...

Anmeld

8. december 2010

Aves..

Malthesmoar skriver:

Hvornår gik dit barn fra Juniordyne til Voksen dyne!?

Malthe er 4år, men er det for tidligt!?

Inden de blev to år. Så nej, jeg kan da slet ikke forestille mig at min på 4 år ville kunne sove med så lille en dyne.

Anmeld

8. december 2010

ekzunz

Ihhh - det var da en dejlig tråd, nu er jeg nemlig ikke bagud længere...

Klara bliver 5 til marts, og jeg har længe tænkt på en voksendyne til hende, men har bare ikke fået taget mig sammen. Jeg synes nemlig også at den bliver så voldsom i hendes lille seng (nu sover hun jo så godt nok mest i min seng, så den undskyldning gælder måske ikke helt...:-)

Lukas fik voksendyne samme dag som Klara skiftede til juniordyne...

Men det der med at der er noget der stikker ud, det er da noget fis!!! Dynen er 120 cm og Klara er omkring 1 meter - og desuden tager hun den af alligevel, og det er uanset om det er min dyne eller hendes egen dyne. Lukas sparker også altid dynen af sig - så om noget stikker ud, har intet med dynens størrelse at gøre.

Rikke - som altid har tærene udenfor...

Anmeld

8. december 2010

Malthesmoar

Znuzke skriver:

Ihhh - det var da en dejlig tråd, nu er jeg nemlig ikke bagud længere...

Klara bliver 5 til marts, og jeg har længe tænkt på en voksendyne til hende, men har bare ikke fået taget mig sammen. Jeg synes nemlig også at den bliver så voldsom i hendes lille seng (nu sover hun jo så godt nok mest i min seng, så den undskyldning gælder måske ikke helt...:-)

Lukas fik voksendyne samme dag som Klara skiftede til juniordyne...

Men det der med at der er noget der stikker ud, det er da noget fis!!! Dynen er 120 cm og Klara er omkring 1 meter - og desuden tager hun den af alligevel, og det er uanset om det er min dyne eller hendes egen dyne. Lukas sparker også altid dynen af sig - så om noget stikker ud, har intet med dynens størrelse at gøre.

Rikke - som altid har tærene udenfor...

Tak for dejlig besked, er helt enig

Anmeld

8. december 2010

hannetheis

har stemt blank da theis (3 til marts) stadig sover med juniordyne. men da vi skal have en lillebror til foråret, får theis en voksendyne, når lillebror skal have en junior.

jeg har valgt at den theis har godt kan bruges til nr 2, da det er en dyne som har kostet over 2000 kr og jeg 2 gange om året sender den på renseri.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.