Diana... skriver:
Ja det har jeg også tænkt på flere gange. Lucas ELSKER vores dyner og gør nemlig præcis som du skriver laver huler i dem putter i dem osv. Han bruger kun sin egen dyne (junior dyne) når han sover, som jeg så er inde og lægge rigtig over ham om aften inden vi går i seng for så har han ikke dyne på mere.
Ja nemlig...vi andre elsker jo også at putte under en stor dyne, som vi rigtigt kan kravle ind i uden der er dele der stikker ud eller huller hvor den ikke kan nå. Og selvfølgelig har de små pussetrolde det lige sådan.
Men jeg har som sagt investeret i ordentlige dundyner til mine fra starten, de gik over til voksendyne. Ikke for tykke og ikke for tunge.
En sådan dyne kan holde i mange år, før man behøver at købe en igen.
Selvfølgelig er der lidt mere besvær men renholdelsen.
Man kan ikke bare stoppe en dundyne i vaskemaskinen når som helst. Det kræver man har en stor tørretumbler til rådighed og 5 tennisbolde
, men så kan den også godt vaskes et par gange om året eller hvis den på en eller anden måde skulle blive særligt ulækker. Dun har iøvrigt den egenskab at nok klistrer dunene sammen, men de indeholder alligevel et fedtafvisende stof, som gør, at de ikke behøver at blive vasket særligt ofte.
Husk også at de aldrig må få skyllemiddel.

Anmeld