Årh din stakkel...
Jeg kan godt huske de uger hvor Felix bare skreg hele tiden....
det gjorde han konstant, fra han var 3 uger til han var 7 uger. Og så kan jeg ikke huske hvor meget derefter...
Men jeg kan bare huske jeg simpelthen måtte gå offline i mit hovede, for ellers havde jeg virkelig gjort noget dumt... Jeg rendte bare med ham på armen, og sagde schyyyschyschyschy og hoppede og svingede på samme tid, alt imens jeg gik frem og tilbage i hele huset, og forsøgte at finde det rum og lys der passede barnet nøjagtig dén dag.... Og jeg var IKKE i stand til at føre en samtale med nogen som helst samtidig.... Ofte hørte jeg ikke engang hvis folk stod ved siden af mig og talte til mig, jeg var simpelthen SLUKKET og stod bare dér med baby på armen....
Jesus for en nytårsaften vi havde det år... Ingen kunne få barnet til at holde mund, og Svigerfar kunne jo ikke holde ud hverken at høre lyden af det her skrigende barn, eller se på at jeg ikke formåede at trøste ham....
Og så snart de begyndte at skyde af klokken 24, lagde ungen sig fandmer til at sove, HELT dækket af en dyne, stadig på min arm... Meeeen de varede nu vidst ikke så længe, efter vi gik ind igen
Anmeld