Jeg bøjer mig i støvet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.977 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Zafir

Det gør jeg. Jeg bøjer mig i ærbødighed og ærefrygt for jer, der har skrigeunger. Kolikbørn og skrigeunger og jer der er helt alene...

Frigg er jo normalt MEGA nem. Altså virkelig nem. Natten til igår syntes hun så at hun skulle holde fest 2 gange i løbet af natten og sov derfor ikke ret meget. Så tog hun en normal eftermiddagslur på lidt over 5 timer om eftermiddagen. Men igår aftes. Nøøøøj vi havde balladen. hun HYLEDE OG HYLEDE OG HYLEDE... Ca fra husbonni kørte og skulle på arbejde. Det endte med Idun i søvne lå med hænderne for ørerne. For hun HYLEDE. Altså Frigg. Hun ville ikke spise, hun ville ikke være i rullepølse, hun ville heller ikke være uden rullepølse. Hun ville ikke ligge selv, hun ville ikke ligge hos mig. Hun ville ikke NOGET som helst. Det startede jo ca da jeg tænkte: hun virker træt, hun bliver puttet... så startede sirenen... Nøøøøj. Jeg nåede godtnok langt rundt i tankerne på de 3 timer igår aftes...

Også fordi ejg var så træt efter natten før... mmm...

Nå, men altså, hun holdte pauser, mens jeg gik rundt med hende i huset. Så tænkte jeg afledning: Jeg prøvede alle mulige ting for at aflede... Endda at skylle hendes fødder under den lukne hane, fordi de var helt svedige... Det hjalp også. Ca i 2 min ... ARGH.

Nå, men altså - jeg smed så Idun ind i seng og tænkte: NU prøver vi med mørkelagt liggebabs i soveværelset... Det hjalp heller ikke. HUn ville STADIG ikke spise... ARGH...

Godt så.

Jeg tog hende tilbage i stuen. Slukkede lyset i stuen og lagde hende i slyngevuggen. Hun hylede videre... Men nu ændrede det sig...!! Åh ohhhh... 10 min efter sov hun!!

Uhhh... tænkte jeg. Hvad gør jeg nu. Jeg gider ikke at sove i stuen. FOr jeg sover jo ikke godt... hvis jeg sover i stuen. Idun sover også i soveværelset. Jeg kan jo heller ikke hvis hun vågner osv...

Så hvad gør man så. Så jeg endte med at skrue en gyngekrog ud af en af bjælkerne i stuen og skruede den op i bjælken i soveværelset... MED HÅNDKRAFT UDEN AF BRUGE BOREMASKINE (fordi Idun jo sov) - hvor der er vilje er der vej!!!...

Så tog jeg Frigg I vuggen, bar hende ind og hang hende op i soveværelset... HAHA... Hun sov. Det var så lidt upraktisk fordi vores soveværelse jo for tiden er FAMILY rooom og vi IKKE har meget plads der inde... Så den hang over sengen, så jeg IKKE kunne have fødderne under den hihi... Så jeg måtte ligge på tværs. Men det gik.

Så gik der 10 min og hun vågnede IGEN... ARGGGRRRRR...!!! Men så havde hun så fået sovet i 20 min og var åbenbart faldet så meget ned at hun kunne spise!! haha Så jeg gav hende en babs og smed hende TILBAGE i vuggen. Også sov hun fanmer!! Pyvha... Og gæt havd. hun sov fra 2330 til 0630 i træk!!!... Jeg gav hende sutten 2 gange, men ellers så sov hun bare Så fik hun en babs og sov videre med mig, til vi skulle op 730... Kanon mand...

Men altså - det virker altså som om at Frigg bare nogengange ikke er sådan en der skal sove med eller på moar.. mmm... Så er det godt jeg har slyngevuggen Og nu også en krog i soveværelset.

Men FOR FANDEN jeg var desperat igår.

jeg tænkte abre på alle jer, med unger der har skreget i flere uger eller måneder. Eller jer, der er alene hele tiden, der ikke ahr en farmand der kommer hjem om morgenen, så man kan få brokket af...

Jeg var så langt at jeg var ved at tude selv og var helt ude af den. Tænkte bare: hvad hvis hun aldrig holder op med at hyle?... Suk.

Heldigvis gik det jo over.

Kan det være noget hormonelt tænkte jeg? Jeg fik mens igår og havde mega mens smerter... Kan det have noget at sige???... mmm

Men i hvertfald... Har vi sovet i nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Halbschön

Årh ha sikke da en omgang.. godt der kom ro på til sidst

Tjah, er det ikke noget med at mælken smager anderledes når man har mens? Nicolai havde nemlig også de der ture når jeg havde mens, og så gad han heller ikke spise = skrig og skrål... Og når mor så er hormonel oveni, så blir man nok bare mere irritabel

Anmeld

8. december 2010

Zafir

R&N skriver:

Årh ha sikke da en omgang.. godt der kom ro på til sidst

Tjah, er det ikke noget med at mælken smager anderledes når man har mens? Nicolai havde nemlig også de der ture når jeg havde mens, og så gad han heller ikke spise = skrig og skrål... Og når mor så er hormonel oveni, så blir man nok bare mere irritabel

Ja... Jeg PRØVEDE virkelig at være overskudsagtig og bare nusse og synge for hende osv... Men jeg var bare træt og havde mens smerter oveni...  Så det var lidt hårdt.

Håber altså ikke hun skal tage sådan en tur, hver gang min mens starter... Suk...

Anmeld

8. december 2010

Tulle28

Pyyyyyyyhramiderne en hård aften du har haft! Jeg kender det godt, min datter var også verdens nemmeste i starten og når hun så skreg, gik vi bare fuldstændig i panik he he

Den slyngevugge der, den har jeg godt nok luret på mange gange. Når min datter er urolig er der kun een ting der virker, og det er skråstolen som kan gynge lidt, og så fuld knald på "gyngningen" - men nu er hun 8 mdr. og jeg er lidt bange for at hun en dag mosler rundt og ryger ud af skråstolen. Så jeg har tit tænkt på om en slyngevugge også var noget for os - er der ikke noget med at man kan få dem til store børn også? Hun gider nemlig heller ikke, og har faktisk aldrig gidet, at sove på os, hun vil helst ligge selv.

Knus Tulle

Anmeld

8. december 2010

Halbschön

Zafir skriver:

Ja... Jeg PRØVEDE virkelig at være overskudsagtig og bare nusse og synge for hende osv... Men jeg var bare træt og havde mens smerter oveni...  Så det var lidt hårdt.

Håber altså ikke hun skal tage sådan en tur, hver gang min mens starter... Suk...

...Og de blir bare ikke ligefrem mere rolige, når de kan mærke at mor ikke er helt rolig.. Der havde det været godt at have haft husbonni hjemme til lige at tage over.. Det hjalp som regel herhjemme, at han lige kom over til farmand en gang imellem!

Uha nej, for så kan man da bande den mens langt væk igen, Frigg skulle jo gerne ammes læææænge endnu!

Anmeld

8. december 2010

Zafir

Tulle28 skriver:

Pyyyyyyyhramiderne en hård aften du har haft! Jeg kender det godt, min datter var også verdens nemmeste i starten og når hun så skreg, gik vi bare fuldstændig i panik he he

Den slyngevugge der, den har jeg godt nok luret på mange gange. Når min datter er urolig er der kun een ting der virker, og det er skråstolen som kan gynge lidt, og så fuld knald på "gyngningen" - men nu er hun 8 mdr. og jeg er lidt bange for at hun en dag mosler rundt og ryger ud af skråstolen. Så jeg har tit tænkt på om en slyngevugge også var noget for os - er der ikke noget med at man kan få dem til store børn også? Hun gider nemlig heller ikke, og har faktisk aldrig gidet, at sove på os, hun vil helst ligge selv.

Knus Tulle

Jo Man kan også få en til junior størrelse op til 35 kg... eller 25... eller mmm..Noget i den stil I hvertfald en større model.

Jeg er SÅÅÅÅ lykkelig for vores

Anmeld

8. december 2010

Tulle28

Zafir skriver:

Jo Man kan også få en til junior størrelse op til 35 kg... eller 25... eller mmm..Noget i den stil I hvertfald en større model.

Jeg er SÅÅÅÅ lykkelig for vores

Det må undersøges nærmere Måske kan man også få en i voksenstørrelse he he... Det ser så hyggeligt ud

Anmeld

8. december 2010

Zafir

R&N skriver:

...Og de blir bare ikke ligefrem mere rolige, når de kan mærke at mor ikke er helt rolig.. Der havde det været godt at have haft husbonni hjemme til lige at tage over.. Det hjalp som regel herhjemme, at han lige kom over til farmand en gang imellem!

Uha nej, for så kan man da bande den mens langt væk igen, Frigg skulle jo gerne ammes læææænge endnu!

Jaaa... Men desværre er de tjo sådan,  når han arbejder som han gør :-S MEN - fra i morgen tidlig, så er han hjemme i 6 uger på barsel sammen med os Yay. Det bliver fedt tror jeg.

Men altså - min mens er nok bare back to normal. Det er anden mens og fuldstændig regelmæssigt... mmm... Skide bio ur, der bare virker som det skal. Håber det ændrer sig når jeg bliver stereliseret. Nogen siger jo at man får mindre mens og nogen får slet ikke mens mere

Anmeld

8. december 2010

Zafir

Tulle28 skriver:

Det må undersøges nærmere Måske kan man også få en i voksenstørrelse he he... Det ser så hyggeligt ud

Jaaaa... Gad virkelig godt at have en i voksen størrelse hehehe...

Anmeld

8. december 2010

Tdittmann

Nu er jeg en af dem der har en hyleunge - han har ca. hylet siden 18.maj hvor han blev født og indtil nu.

Så tænker jeg måske er den slyngevugge en løsning for os for jeg kan snart ikke se ud af øjene mere (har også 2 store børn på 6 og 7 (8 til januar )).

Men mit spørgsmål er kan man sætte en sele i den slyngevugge for ellers tror jeg da Anders falder ud sådan som han mosler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.