Min første "rigtige" kage.. brystkage :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Anasmor

milopilo skriver:

Så blev den færdig.. Brugte ca 6 timer i nat så manden kunne have den med på job.. Tror den falder i god jord hos de andre håndværkere

Er sku lidt stolt da det min aller første og var vildt nervøs..

SUPER flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Den lykkelige

Dot D skriver:

Den er bare flot, GODT GÅET Kan godt forstå, de blev helt vilde

Tak  Kan jo ikke måle sig med dine.. men måske en dag

Anmeld

8. december 2010

Den lykkelige

Anasmor skriver:

SUPER flot

Takker

Anmeld

10. december 2010

Nullemor

Den er bare super flot.. og kan da godt forstå at sådan en flok hånværkere skal ha nogle ortenlige kasser.. så har de også haft lidt at snakke om... ;P

Anmeld

10. december 2010

Den lykkelige

Nullemor skriver:

Den er bare super flot.. og kan da godt forstå at sådan en flok hånværkere skal ha nogle ortenlige kasser.. så har de også haft lidt at snakke om... ;P

Ha ha ja lige præcis

Anmeld

16. august 2011

Kath.

Den lykkelige skriver:

Så blev den færdig.. Brugte ca 6 timer i nat så manden kunne have den med på job.. Tror den falder i god jord hos de andre håndværkere

Er sku lidt stolt da det min aller første og var vildt nervøs..

rigtig flot kage hvor meget fondat har du brugt?

Anmeld

16. august 2011

Den lykkelige

Kath. skriver:

rigtig flot kage hvor meget fondat har du brugt?

Uha kan jeg ikke huske.. snart et år siden jo  Men altså den var så stor som en bradepande.. Så tror nok at jeg har brugt ca 1 kg også 250 g lilla til corset.. også var der også til pynt osv.. men du må ikke hænge mig op på det præcist..

Anmeld

17. august 2011

Kath.

Den lykkelige skriver:

Uha kan jeg ikke huske.. snart et år siden jo  Men altså den var så stor som en bradepande.. Så tror nok at jeg har brugt ca 1 kg også 250 g lilla til corset.. også var der også til pynt osv.. men du må ikke hænge mig op på det præcist..

Okay Det lyder ca. som det vi har regnet med at skulle bruge, så det må være noget i den retning

Anmeld

17. august 2011

marloutti

Den lykkelige skriver:

Ja.. ville egentlig have lavet med noget andet.. men ved han elsker det i lagkage.. så tænkte det skulle være som han ville have det..

Det der flødebolle fyld.... Er det bare alm flødeboller du lægger i eller hvordan foregår det??

Anmeld

17. august 2011

Den lykkelige

marloutti skriver:

Det der flødebolle fyld.... Er det bare alm flødeboller du lægger i eller hvordan foregår det??

Ja jeg købte bare en hulens masse flødeboller og maste sammen (uden buden selvfølgelig).. Det lyder lidt specielt.. men kæresten elsker flødeboller.. Så måtte prøve.. og var faktisk rigtig godt hvis man ikke lægger for tykt lag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.