I en svømmehal bader jeg før og efter og har altid gjort det.
I anden motionsform har jeg tidligere badet efter sport/idræt sammen med alle andre... Idag tager jeg lige hjem og går i bad hos mig selv, når jeg har været til badminton eller fitness, hvis ikke det er fordi jeg skal direkte et andet sted hen efter. For hvis jeg ikke skal hjem så bader jeg på stedet, men er ikke vild med det, men det er pga fodvorter, fik en da jeg gik i folkeskole og øv altså noget skidt... og ligesom med alt andet er det ikke alle der tænker at deres skavanker kan smutte over til os andre. 
Min datter er tilgengæld meget blufærdig åbenbart, fik et chok da hun fortalte hvordan fælles badning efter idræt forgik. Håber efter vores samtale at hun går rigtig i bad efter idræt, men ved det jo egentlig ikke...
Sådan som det foregik da hun fortalte stod hun og to tre andre piger med deres underbukser på og sprøjtede lidt vand over på sig... en flad form for klatvask, kan man vel kalde det... Aner ikke hvor den ide kommer fra, for hun havde ikke noget problem med at bade inden og efter svøming da vi for nogle år siden gik i svømmehallen hver uge.. .hmm...
Dog er de andre tøser der vasker sig på den lidt ala komiske måde, ved at udvikle sig og ved ikke om det måske er det der er lidt flovt for dem, det er jo langt fra alle der er med lige nu... de er 10/11 år... Så tror måske min datter bare følge dem, for hun er ikke ved at udvikle sig synligt endnu, men det kommer jo nok snart 
Anmeld