god stemning på Baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Low

SussieThyssen skriver:

LOOOL hvor er han da bare en dejlig gavtyv.
Hehe når jeg ser den slags billeder, så kribler det nu alligevel i den gamle bedstemor og mine hormoner slår flikflak
Nå men glæder mig til min egen private bedstemor-julegave, nemlig nr 3 barnebarn.

Dejlig tråd...glædelig jul til dig og alle jer andre.

Kærligst
Sussie

Ja, han er for skøn , tak 

Venter du barnebarn eller er det et ønske du har?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

SussieThyssen

Low skriver:

Ja, han er for skøn , tak 

Venter du barnebarn eller er det et ønske du har?

Ihh jamen jeg skal være bedstemor til nr 3 her inden så længe.
Min ældste har godt nok termin den 6. januar men vi regner med at hun bliver sat igang inden jul, sådan at det er overstået lige inden, ellers bliver det imellem jul og nytår.
Så man kan da sige at det er en julegave, der vil noget.
Her i slutningen af november var vi til fælles børnefødselsdag hos mine to andre børnebørn og der var der godt nok gang i rumstertrolden derinde i min datters mave. Så vi er jo spændt på hvordan det går. Jeg glæder mig rigtigt meget.

Anmeld

8. december 2010

DK

Det er muligt der er nogen der synes her er dårlig stemning og at det er træls at være her. Jeg må indrømme at jeg (ret egoistisk) altid tænker at "det kan jeg bare slet ikke forstå eller se, og hvis de virkelig mener det, hvorfor kommer der her så?" og derefter glad bladrer videre i indlæggene!

Så dårlig stemning, den behøver man jo ikke indlade sig i!

Og velkommen til endnu en glad baby.dk bruger!

Anmeld

8. december 2010

Low

SussieThyssen skriver:

Ihh jamen jeg skal være bedstemor til nr 3 her inden så længe.
Min ældste har godt nok termin den 6. januar men vi regner med at hun bliver sat igang inden jul, sådan at det er overstået lige inden, ellers bliver det imellem jul og nytår.
Så man kan da sige at det er en julegave, der vil noget.
Her i slutningen af november var vi til fælles børnefødselsdag hos mine to andre børnebørn og der var der godt nok gang i rumstertrolden derinde i min datters mave. Så vi er jo spændt på hvordan det går. Jeg glæder mig rigtigt meget.

Ej, hvor skønt, tillykke med da . Elsker at høre når der snart kommer babyer til verden. Der er en skøn føelse

Anmeld

8. december 2010

SussieThyssen

Low skriver:

Ej, hvor skønt, tillykke med da . Elsker at høre når der snart kommer babyer til verden. Der er en skøn føelse

hehe mange tak..ja jeg elsker også når der kommer nye til.
Jeg nyder altid at følge jer piger, at se FB'er og billeder.
Det gør bare verden til et mirakel at leve i

Anmeld

8. december 2010

Jibbe

Jeg er også glad for baby.dk og synes det er en fantastisk side:-) man kan altid søge i gamle debatter hvis man har et spørgsmål om ja næsten sæt, eller lave en ny og synes folk er rigtig gode til at komme med konstruktive input hvis de ved lidt om sagen:-) jeg synes altså her er skønt!

Anmeld

8. december 2010

Miamaja

Low skriver:

Super . Lad os håbe at det bare er en fase som folk skal over .

Så vil jeg lige sprede noget julestemning med min fine dreng Alexander

God jul og godt nytår

Noj en smuk lille dreng du har dig der. Maatte liiige naevne det

Anmeld

8. december 2010

Miamaja

Og saa vil jeg liige tilfoje at jeg slet ikke har lagt maerke til en daarlig stemning Ved slet ikke hvorfor og hvad der er sket, men er nok gaaet glip af den omtalte ballade da jeg var paa ferie.

Jeg er heeelt for at man siger sin mening, ogsaa negativ, saa laenge  man ikke bruger personlige ordvalg og holder sig til en sober tone( som 'far' siger herinde)

Anmeld

8. december 2010

Mille83

Low skriver:

Super . Lad os håbe at det bare er en fase som folk skal over .

Så vil jeg lige sprede noget julestemning med min fine dreng Alexander

God jul og godt nytår

Åhhh en dejlig dreng, og baby.,dk er der når man skal have brug for hjælp, det er jeg enig i...

Smil og god jul til alle

Anmeld

8. december 2010

Karo

Spreder lige lidt god jule stemning i din retning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.