god stemning på Baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.451 visninger
24 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Maja!

Hej Tøser

Jeg vil med denne tråd ikke rive op i gamle tråde og jeg snakker heller ikke om nogle bestemte personer!

jeg er en forholdvis ny bruger på Baby.dk, men jeg har allerede følt at jeg har lært ting og fået en masse gode råd, og det vil jeg lige sige tak for
Dog har jeg bemærke en del tråde om den dårlige stemning herinde for tiden, og det er jeg super ked af at høre (der ligges på ingen måde op til diskutioner om hvem, hvornår eller sådan emner her!!)

Så jeg syntes jeg ville prøve at sprede lidt god stemning, ved at sige at jeg sætter allerede rigtigt meget pris på de råd og svar jeg har fået herinde
Og tak til jer alle, det er rart at kunne skrive med jer som forstår de ting man går igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Charlotte Wberg

Maja! skriver:

Hej Tøser

Jeg vil med denne tråd ikke rive op i gamle tråde og jeg snakker heller ikke om nogle bestemte personer!

jeg er en forholdvis ny bruger på Baby.dk, men jeg har allerede følt at jeg har lært ting og fået en masse gode råd, og det vil jeg lige sige tak for
Dog har jeg bemærke en del tråde om den dårlige stemning herinde for tiden, og det er jeg super ked af at høre (der ligges på ingen måde op til diskutioner om hvem, hvornår eller sådan emner her!!)

Så jeg syntes jeg ville prøve at sprede lidt god stemning, ved at sige at jeg sætter allerede rigtigt meget pris på de råd og svar jeg har fået herinde
Og tak til jer alle, det er rart at kunne skrive med jer som forstår de ting man går igennem

party party - uartig

Det er præcis det siden skal bruges til, så det er godt at det lykkes for nogle af os Jeg synes også jeg får gode brugbare råd, enten på egen tråde eller ved at lurer andres... Det er dejligt...

Anmeld

8. december 2010

Maja!

Charlotte Wberg skriver:

party party - uartig

Det er præcis det siden skal bruges til, så det er godt at det lykkes for nogle af os Jeg synes også jeg får gode brugbare råd, enten på egen tråde eller ved at lurer andres... Det er dejligt...

nemlig, det er super lækkert at kunne se hvad folk skriver, og selv få gode råd..

Anmeld

8. december 2010

Low

Maja! skriver:

Hej Tøser

Super . Lad os håbe at det bare er en fase som folk skal over .

Så vil jeg lige sprede noget julestemning med min fine dreng Alexander

God jul og godt nytår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. december 2010

Bondepigen

Low skriver:

God jul og godt nytår

Nårh en sød bette knægt du har dig!!!

Anmeld

8. december 2010

Charlotte Wberg

Low skriver:

God jul og godt nytår

Sikke en sød julenisse ala charmetrold du har dig der,, det kan kun give god stemning

Anmeld

8. december 2010

SussieThyssen

Low skriver:

God jul og godt nytår

LOOOL hvor er han da bare en dejlig gavtyv.
Hehe når jeg ser den slags billeder, så kribler det nu alligevel i den gamle bedstemor og mine hormoner slår flikflak
Nå men glæder mig til min egen private bedstemor-julegave, nemlig nr 3 barnebarn.

Dejlig tråd...glædelig jul til dig og alle jer andre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. december 2010

Low

bondepigen skriver:

Nårh en sød bette knægt du har dig!!!

Tak skal du have 

Anmeld

8. december 2010

Low

Charlotte Wberg skriver:

Sikke en sød julenisse ala charmetrold du har dig der,, det kan kun give god stemning

Mange tak

Det håber jeg også på det kan . Vi mangler nogle flere smil her på baby.dk

Anmeld

8. december 2010

Noneother

Maja! skriver:

Hej Tøser

Fedt! at du er så glad for siden.  Den er nemlig rigtig god.

Det er altså osse nemt at undgå den dårlige stemning. Får du øje på noget du ikke bryder dig om, er det SÅ let at zappe over på en anden debat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.