JCS skriver:
Nååårh, din stakkel. Men på den anden side kan du bare være glad for, at du ikke behøver stappe dig med sådan noget skidt som sukker. Ved hvordan det er, har selv haft en sygdom der ikke tillod mig at spise sukker, mel og mælkeprodukter - men det var godt nok kun et år
Ind i mellem gad jeg godt, at jeg stadig havde en rigtig grund til ikke at tanke mig selv op med lort, hehe 
Det er egentligt sjovt med sådan noget, for jeg har aldrig hørt til i slikmundenes rækker, så jeg har ikke haft noget problem med at tilpasse mig diabetikerkost, og havde allerede inden det brød ud i årevis levet stort set på den form for kost, men jeg må nu indrømme, at jeg har enkelte svagheder. Og det kan være sådan noget som en Napolionshat. Og ellers erkender jeg blankt at jeg har en lille svaghed for småkager.
Nu kan man heldigvis let selv bage udmærkede diabetiker småkager ligesom man også kan købe forskellige af den slags, så udvalget er ret stort. Og ellers vil jeg da sige, at fordi man engang imellem snupper sig et par havregrynskager af den almindelige slags, ja så går jorden ikke under af den grund. Og da jeg heller ikke hører til dem, der tømmer en hel dåse på en dag eller to, men tager måske de 4 ud af en hel pakke, så må man vel sige, at det med at synde i den retning, ikke er blandt de store overtrædelser.
Må også erkende, at de eneste virkeligt bløde punkter jeg har, er min mors ris alamande til jul og så friske danske jordbær med fløde og sukker lige når de kommer frem....hehe!
Meeen livet skal jo også nydes, blot en enkelt gang i ny og næ.

Anmeld