Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sådan!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tulle Mus skriver: hehe var der sprunget en bombe inden..
hehe var der sprunget en bombe inden..
Haha... Jeg var ved at rykke rundt på møblerne og havde lige fået ny seng!
KaLee skriver: Altså... Hvis du får en sjov ide om at skulle til København, så har jeg en 4 værelses lejlighed, som godt kunne bruge din tornado
Altså...
Hvis du får en sjov ide om at skulle til København, så har jeg en 4 værelses lejlighed, som godt kunne bruge din tornado
Tja.. Har da en plan om snart at skulle til købsstaden! Men ligefrem for at rydde op?!?! Hvad giver du for det? Haha
Kageteenageren skriver: Tja.. Har da en plan om snart at skulle til købsstaden! Men ligefrem for at rydde op?!?! Hvad giver du for det? Haha
Husly- ved du hvor dyrt det er at bo herovre - selvom man bare er turist?
Jamen så har vi to en aftale den 7. januar!
Jeg har husly fra den 8. af! hehe
He he glædelig jul... godt du havde nisserne til at hjælpe dig... smiler
Kageteenageren skriver: ... kan jeg rydde op på værelset! Jeg blev jo ringet op kl.10:49 af TV2 Nord, som ville interviewe mig derhjemme. Og filmholdet ville så komme kl.12:15. Så gæt lige hvem der fik travlt! På ÉN time fik jeg ryddet op og pyntet rigtig meget op til jul (Hvem sagde Gertrud Sand?) Jeg syntes da selv de gik ret godt! Bedøm selv!
... kan jeg rydde op på værelset!
Jeg blev jo ringet op kl.10:49 af TV2 Nord, som ville interviewe mig derhjemme. Og filmholdet ville så komme kl.12:15. Så gæt lige hvem der fik travlt! På ÉN time fik jeg ryddet op og pyntet rigtig meget op til jul (Hvem sagde Gertrud Sand?)
Jeg syntes da selv de gik ret godt! Bedøm selv!
Ni-ko-li-ne skriver: Haha.... Var der sprunget en bombe før??????? Hi hi
Haha.... Var der sprunget en bombe før??????? Hi hi
Tja... Det kaldes ikke at gide og rydde op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128