Så hurtigt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Manakauapo

... kan jeg rydde op på værelset!

Jeg blev jo ringet op kl.10:49 af TV2 Nord, som ville interviewe mig derhjemme. Og filmholdet ville så komme kl.12:15. Så gæt lige hvem der fik travlt! På ÉN time fik jeg ryddet op og pyntet rigtig meget op til jul (Hvem sagde Gertrud Sand?)

Jeg syntes da selv de gik ret godt!  Bedøm selv!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

B&J

Kageteenageren skriver:

... kan jeg rydde op på værelset!

Jeg blev jo ringet op kl.10:49 af TV2 Nord, som ville interviewe mig derhjemme. Og filmholdet ville så komme kl.12:15. Så gæt lige hvem der fik travlt! På ÉN time fik jeg ryddet op og pyntet rigtig meget op til jul (Hvem sagde Gertrud Sand?)

Jeg syntes da selv de gik ret godt!  Bedøm selv!

hihihhi der er vist en der lige har blæst hele værelset igennem med JUL det har gået pænt stærkt

Anmeld

7. december 2010

Zafir

wwaaauuuw

Anmeld

7. december 2010

Manakauapo

B&J skriver:

hihihhi der er vist en der lige har blæst hele værelset igennem med JUL det har gået pænt stærkt

Caroline sagde også jeg skulle huske at trække vejret!

Anmeld

7. december 2010

TbCp

Hahahaha!

Anmeld

7. december 2010

B&J

Kageteenageren skriver:

Caroline sagde også jeg skulle huske at trække vejret!

ja hihihihhi er du overhovede sikker på du gjorde det for der er virkelig sket en masse men ja når man skal ja så skal man og du skulle altså ryde op

Anmeld

7. december 2010

Manakauapo

B&J skriver:

ja hihihihhi er du overhovede sikker på du gjorde det for der er virkelig sket en masse men ja når man skal ja så skal man og du skulle altså ryde op

Ej, jeg stressede helt vildt! Fik jo at vide, der skulle være pyntet pænt op til jul! Det eneste jeg havde var min kalenderlysdekoration og min vindueskarm med glaskugler, lysestage og to nisser!

Anmeld

7. december 2010

Bom

Hehe var der sprunget en bombe inden..

Anmeld

7. december 2010

B&J

Kageteenageren skriver:

Ej, jeg stressede helt vildt! Fik jo at vide, der skulle være pyntet pænt op til jul! Det eneste jeg havde var min kalenderlysdekoration og min vindueskarm med glaskugler, lysestage og to nisser!

hihihih ej øv det kunne de også godt ha filmet de skulle bare komme lidt før det ville se mega fedt ud... men ja masser af jul til den nisse hader

Anmeld

7. december 2010

eElak

Altså...

Hvis du får en sjov ide om at skulle til København, så har jeg en 4 værelses lejlighed, som godt kunne bruge din tornado 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.