Helt utroligt...............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Kløver

Karo skriver:

Idag i min mødregruppe fortæller en af de andre mødre mig at der i sidste uge havde været brand i en etagebebyggelse lige ved siden af hvor de bor. Hende og hendes kæreste havde været hjemme og da vinduerne i ejendommen (den med brand i) begynder at springe går kæresten ned for at se om han kan hjælpe med noget. Bebyggelsen der var brand havde op til anden sal og anden sal lå oppe under loftet med skrå vægge.

Da han stå og snakker med nogle af beboerne fra ejendommer går vinduet på anden sal op. Heri stå en kvinde med en 3 årig dreng i armene og skriger efter hjælp. Branbilerne er stadig ikke ankommet, og da de nede fra jorden kan se at der er ild lige bag ved damen og barnet vælger min venindes kæreste at reagere. Han stiller sig ved foden af bygningen og råber op til hende at hun skal kaste sin dreng ud af vinduet. Hun nægter, men han råber at nu kaster hun ham for ellers brænder de begge inde. Hun slipper ham så så han glider ned af tagryggen og falder 8 meter ned. Og tror i ikke at han griber drengen Fandmer jo, han griber drengen og redder hans liv. Moren hopper bagefter og er istand til at rejse sig op bagefter. Hun skulle efter sigende være okay.

Men er det ikke vildt at gribe et barn efter et 8 meter langt fald. Jeg er helt sikkert meget imponeret og det er der også andre der er for indsatslederen der ankomt til branden senere har indstillet ham til en tapperheds medalje.

Hold da op hvor vildt, og hvor godt at han greb drengen....

Puha, moderen og drengen må helt sikkert få den bedste jul nogensinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.