Karo skriver:
Ja, det er det.
Prøv og se denne video, den er derfra: http://ekstrabladet.dk/112/article1462056.ece
Jeg arbejder i aftenvagten i Hvidovre, og min makker og jeg skulle ned til en borger, som bor lige i nærheden af Bonkesvej. Men de havde spærret hele Landlystvej af, som var den eneste mulighed for at vi kunne komme hen til den borger.. Vi kunne høre folk skrige og græde, var så forfærdeligt..
Dagen efter får vi afvide, at det var en alkoholiker, som havde fået sat ild til sin lejlighed, han boede i stuen, og lejligheden på 1 sal, lige over ham, der boede nogen af mine kollegaers tidligere kollega, som er højgravid.. Hnedes kæreste får reddet hende og deres ene hund ud, og da han vil løbe op igen, for at få den anden hund ud, bliver han stoppet, det er for farligt at gå derop siger de.. Man kan høre på videoen, at han råber "JEG SKAL HENTE MIN HUND"
Min kollega fortalte dagen efter, at han havde hørt sin hund pive rigtig meget, den døde af røgforgiftning
De bliver begge bragt til hosp. for røgforgiftning og babyen har det heldigvis fint..
Så rigtig dejligt og læse, der også har været en happy ending på den brand 
Anmeld