Helt utroligt...............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Polkaprik

Dejlig slutning på en væmmelig historie!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Pia.

Fik helt gåsehud... - Hvor er det vildt... puha... Han er da en HELT der vil noget... Den mor må være ham evigt taknemlig

Anmeld

8. december 2010

SiLiMiMa

Karo skriver:

Idag i min mødregruppe fortæller en af de andre mødre mig at der i sidste uge havde været brand i en etagebebyggelse lige ved siden af hvor de bor. Hende og hendes kæreste havde været hjemme og da vinduerne i ejendommen (den med brand i) begynder at springe går kæresten ned for at se om han kan hjælpe med noget. Bebyggelsen der var brand havde op til anden sal og anden sal lå oppe under loftet med skrå vægge.

Da han stå og snakker med nogle af beboerne fra ejendommer går vinduet på anden sal op. Heri stå en kvinde med en 3 årig dreng i armene og skriger efter hjælp. Branbilerne er stadig ikke ankommet, og da de nede fra jorden kan se at der er ild lige bag ved damen og barnet vælger min venindes kæreste at reagere. Han stiller sig ved foden af bygningen og råber op til hende at hun skal kaste sin dreng ud af vinduet. Hun nægter, men han råber at nu kaster hun ham for ellers brænder de begge inde. Hun slipper ham så så han glider ned af tagryggen og falder 8 meter ned. Og tror i ikke at han griber drengen Fandmer jo, han griber drengen og redder hans liv. Moren hopper bagefter og er istand til at rejse sig op bagefter. Hun skulle efter sigende være okay.

Men er det ikke vildt at gribe et barn efter et 8 meter langt fald. Jeg er helt sikkert meget imponeret og det er der også andre der er for indsatslederen der ankomt til branden senere har indstillet ham til en tapperheds medalje.

hold da op for en beretning!!

Hvor var det bare flot at han formåede at holde hovedet koldt i den situation!

respekt!!!

heise

Anmeld

8. december 2010

Becks

Karo skriver:

Ja, det er det.

Prøv og se denne video, den er derfra: http://ekstrabladet.dk/112/article1462056.ece

Jeg arbejder i aftenvagten i Hvidovre, og min makker og jeg skulle ned til en borger, som bor lige i nærheden af Bonkesvej. Men de havde spærret hele Landlystvej af, som var den eneste mulighed for at vi kunne komme hen til den borger.. Vi kunne høre folk skrige og græde, var så forfærdeligt..

Dagen efter får vi afvide, at det var en alkoholiker, som havde fået sat ild til sin lejlighed, han boede i stuen, og lejligheden på 1 sal, lige over ham, der boede nogen af mine kollegaers tidligere kollega, som er højgravid.. Hnedes kæreste får reddet hende og deres ene hund ud, og da han vil løbe op igen, for at få den anden hund ud, bliver han stoppet, det er for farligt at gå derop siger de.. Man kan høre på videoen, at han råber "JEG SKAL HENTE MIN HUND"

Min kollega fortalte dagen efter, at han havde hørt sin hund pive rigtig meget, den døde af røgforgiftning  De bliver begge bragt til hosp. for røgforgiftning og babyen har det heldigvis fint..

Så rigtig dejligt og læse, der også har været en happy ending på den brand

Anmeld

8. december 2010

twinboys

Waaauuuuw sikke en tapper mand... Det sakl jeg huske at fortælle min brandmand når han kommer fra job...

Anmeld

8. december 2010

Karo

Tutter skriver:

Prøv og se denne video, den er derfra: http://ekstrabladet.dk/112/article1462056.ece

Jeg arbejder i aftenvagten i Hvidovre, og min makker og jeg skulle ned til en borger, som bor lige i nærheden af Bonkesvej. Men de havde spærret hele Landlystvej af, som var den eneste mulighed for at vi kunne komme hen til den borger.. Vi kunne høre folk skrige og græde, var så forfærdeligt..

Dagen efter får vi afvide, at det var en alkoholiker, som havde fået sat ild til sin lejlighed, han boede i stuen, og lejligheden på 1 sal, lige over ham, der boede nogen af mine kollegaers tidligere kollega, som er højgravid.. Hnedes kæreste får reddet hende og deres ene hund ud, og da han vil løbe op igen, for at få den anden hund ud, bliver han stoppet, det er for farligt at gå derop siger de.. Man kan høre på videoen, at han råber "JEG SKAL HENTE MIN HUND"

Min kollega fortalte dagen efter, at han havde hørt sin hund pive rigtig meget, den døde af røgforgiftning  De bliver begge bragt til hosp. for røgforgiftning og babyen har det heldigvis fint..

Så rigtig dejligt og læse, der også har været en happy ending på den brand

Pyha.......................det er ikke sjove billeder Især svært at høre ham mande med hunden Heldig at der ikke skete noget med din kollega.

Ja, det var en psykisk syg man på 61 år, der havde lavet bål på køkkengulvet for der efter at gå fra lejligheden. Pt. er han tvangsindlagt da han er farlig for sig selv og andre.

Anmeld

8. december 2010

Becks

Karo skriver:

Pyha.......................det er ikke sjove billeder Især svært at høre ham mande med hunden Heldig at der ikke skete noget med din kollega.

Ja, det var en psykisk syg man på 61 år, der havde lavet bål på køkkengulvet for der efter at gå fra lejligheden. Pt. er han tvangsindlagt da han er farlig for sig selv og andre.

Ja må være så hårdt og høre sin hund pive deroppe

De fortalte, at da de var på hosp. der havde ham manden der havde sat ild til det, rendt rundt foran dem og grint

Godt han er et sikkert sted nu!

Anmeld

8. december 2010

Mathilde

Hold da op! Jeg får helt gåsehud jeg tror virkelig man kan meget i en så presset situation.

Den mor må bare være SÅ taknemmelig!

Anmeld

8. december 2010

Diana...

Hold da op  Puha fik helt ond i maven. Super flot af ham  Og godt moderen gik med til at slippe ham. 

Anmeld

8. december 2010

SSL

Puha, sidder med med tåre i øjenen over begge de helte mænd der trådte til.. Puha, sikke en dejlig historie, med barnet der i hvert fald blev reddet og han greb ham,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.