Kløe - alt prøvet - nu henvisning til fødselslæge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Hvem?

SeptemberBaby skriver:

Det er netop det, de tjekker for 

Det regnede jeg også med

Men undre mig bare over hva en fødselslæge så vil med mig, da jeg bestemt ikke håber / regner med de tager ham ud yderligere før termin (han skal ud i uge 38) pga. meget kløe + hævelser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Frk. Himmelblå

SanneBoe skriver:

Det regnede jeg også med

Men undre mig bare over hva en fødselslæge så vil med mig, da jeg bestemt ikke håber / regner med de tager ham ud yderligere før termin (han skal ud i uge 38) pga. meget kløe + hævelser...

Tjae, det er skisme et godt spørgsmål...

Vil da gerne vide, hvad du finder ud af i hvert fald 

Hvad er det for hævelser, hvis man må være så fræk at spørge?

Anmeld

7. december 2010

Hvem?

SeptemberBaby skriver:

Tjae, det er skisme et godt spørgsmål...

Vil da gerne vide, hvad du finder ud af i hvert fald 

Hvad er det for hævelser, hvis man må være så fræk at spørge?

Det som bare mine fødder der er ved at falde af - de er så hævet og jeg kan næsten ikke gå om aften, da det gør simpelthen så ondt i dem, men skulle tro udfra mine fødder, at jeg vejer godt 1 ton, de er så ømme, de "små" fusser.

Anmeld

7. december 2010

Bare mig..

SanneBoe skriver:

Altså de har tjekket mine blodprøver og lægen sagde de så fine ud, så regner da bestemt også med de har tjekket levertallene...

Okay.. Håber sørme heller ikke for dig, at det er det

Held og lykke med det i hvertfald...

Anmeld

7. december 2010

Frk. Himmelblå

SanneBoe skriver:

Det som bare mine fødder der er ved at falde af - de er så hævet og jeg kan næsten ikke gå om aften, da det gør simpelthen så ondt i dem, men skulle tro udfra mine fødder, at jeg vejer godt 1 ton, de er så ømme, de "små" fusser.

Nårh, din stakkel! 

Jamen, så glæd du dig over, at du får den lille at se lidt før tid .

Jeg er 38 uger henne i morgen, og jeg har hele tiden plukkeveer plus kløe og jeg ved ikke hvad. Så lige sådan umiddelbart lyder et nu-og-her kejsersnit ik' så tosset .

Nej, selvfølgelig  - ikke noget at joke med, I know.

Men held og lykke med kløe mv. Håber, fødselslægen kommer med en god kur mod det .

Anmeld

7. december 2010

Hvem?

~~M.Nielsen~~ skriver:

Okay.. Håber sørme heller ikke for dig, at det er det

Held og lykke med det i hvertfald...

Mange tak, det er desværre først i næste uge jeg skal derind, så må væbne mig med kløpind og tålmodighed indtil da..

Anmeld

7. december 2010

Hvem?

SeptemberBaby skriver:

Nårh, din stakkel! 

Jamen, så glæd du dig over, at du får den lille at se lidt før tid .

Jeg er 38 uger henne i morgen, og jeg har hele tiden plukkeveer plus kløe og jeg ved ikke hvad. Så lige sådan umiddelbart lyder et nu-og-her kejsersnit ik' så tosset .

Nej, selvfølgelig  - ikke noget at joke med, I know.

Men held og lykke med kløe mv. Håber, fødselslægen kommer med en god kur mod det .

Åh, gid jeg var 38 uger henne, så sku han nemli ud - men er kun 31+3 henne idag, åh der er laaaaaaaaaaaaang tid til, især hvis det fortsætter sådan her, håber denne fødselslæge kan udrette mirakler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.