Kløe - alt prøvet - nu henvisning til fødselslæge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Hvem?

Jeg har sååååååå meget graviditetskløe, man skulle tro det var løgn, kan ingen steder være, mine ben er ved at eksplodere - hold kæft det klør, har fået taget blodprøver hos lægen og de var okay, har der udover fået antihistamin og gel, men intet hjælper, min mand har næsten fået sig et fuldtidsarbejde mere i at sidde og klø mine ben, jeg har nu fået en henvisning til fødselslæge på sygehuset - men hva kan de gøre???? --- ved i kloge Qvinder det????

/Hilsner fra en meget rødbenet dame!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Kruse90

ØV hvor lyder det træls

Jeg aner desværre intet om det. Men jeg håber da, at de kan gøre noget
For det må da være uudholdeligt!

Anmeld

7. december 2010

Mai-pigen

Hej hej..

Jeg kan desværre ikke fortælle dig hvad du skal gøre, men kan have medlidenhed med dig, da jeg led af det samme under min graviditet.. Fra uge 14.. Men som et magisk trylleslag, var det væk da Peter kom til verden... Såååå underligt!!!

Anmeld

7. december 2010

Hvem?

Kruse90 skriver:

ØV hvor lyder det træls

Jeg aner desværre intet om det. Men jeg håber da, at de kan gøre noget
For det må da være uudholdeligt!

Det er simpelthen bare så frygteligt, min læge ved ikke hva han skal gøre, mine ben klør så sindsyg og føler mine fødder er ved at falde af, men undre mig bare over hva de vil inde på sygehuset, da der jo stadig er knap 7 uger til han skal ud.....

Så er lidt nysgerrig, da min læge heller ikke lige vidste hva han skulle gøre

Anmeld

7. december 2010

Hvem?

Mai-pigen skriver:

Hej hej..

Jeg kan desværre ikke fortælle dig hvad du skal gøre, men kan have medlidenhed med dig, da jeg led af det samme under min graviditet.. Fra uge 14.. Men som et magisk trylleslag, var det væk da Peter kom til verden... Såååå underligt!!!

Havde det også da jeg ventede min første,men slet slet ikke i samme grad og det var mest maven, og det var også væk med det samme "Proppen" kom til verden.

Anmeld

7. december 2010

Bare mig..

Det er da godt nok træls for dig...

Er du blevet tjekket for leverbetænget graviditetskløe? Ikke for at skræmme dig, men det kan være tæmmelig alvorligt.. Det er kort sagt fordi at leveren bliver overbelastet... Måske de vil tjekke dig for det..

for, at du "bare" har en almindelig graviditetskløe.. Opdater da gerne lige hvad de siger...

Held og lykke...

Anmeld

7. december 2010

Bare mig..

~~M.Nielsen~~ skriver:

Det er da godt nok træls for dig...

Er du blevet tjekket for leverbetænget graviditetskløe? Ikke for at skræmme dig, men det kan være tæmmelig alvorligt.. Det er kort sagt fordi at leveren bliver overbelastet... Måske de vil tjekke dig for det..

for, at du "bare" har en almindelig graviditetskløe.. Opdater da gerne lige hvad de siger...

Held og lykke...

Og det kommer også sidst i graviditeten... - Læste lige at du har 7 uger tilbage...

Anmeld

7. december 2010

Hvem?

~~M.Nielsen~~ skriver:

Og det kommer også sidst i graviditeten... - Læste lige at du har 7 uger tilbage...

Altså de har tjekket mine blodprøver og lægen sagde de så fine ud, så regner da bestemt også med de har tjekket levertallene...

Anmeld

7. december 2010

Frk. Himmelblå

Følger lige med. Mine ben klør også som vanvittige!

Og huden er så sart, at jeg ligner en, der har været oppe at slås med en syg varulv bare jeg kradser lige så stille .

Jeg forsøger mig med kolde skylninger og indsmøring i fedtcreme (en klistret omgang, men hjælper LIDT).

Anmeld

7. december 2010

Frk. Himmelblå

SanneBoe skriver:

Altså de har tjekket mine blodprøver og lægen sagde de så fine ud, så regner da bestemt også med de har tjekket levertallene...

Det er netop det, de tjekker for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.