undertøjskrise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Sabina & Simone

Milka skriver:

mormor har lige sagt at hun vil betale for en stak bodyer til tøserne, så nu går jeg ind og shopper lidt på hendes kort

De er slet ikke så tossede de mor mødre... Min mor og mormor kommer også hele tiden med en hel masse... Og min moster gør for øvrigt også... Hun har kun sønner uden børn, så hun bliver jo aldrig mormor, så hun siger at hun er moster-mormor til Simone... Og forkæler hende derefter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

MORJESPERSEN

Ni-ko-li-ne skriver:

Øj øj øj... Kan du ikke sige til næste gang der er Joha lagersalg?

jo det skal jeg nok

Anmeld

8. december 2010

Vingummien

Milka skriver:

altså: hvem i helvede har bestemt at bodyer stopper ved størrelse 92??

ved godt at større fås, men de er jo ikke til at opdrive! har været en del steder i dag, babysam havde kun et par stykker tilbage i drengefarver, det samme i name it, og h&m fører ikke i størrelser over 86.

pigerne passer nu 98 og jeg er lidt på bar bund her. overvejer at skifte til to-delt undertøj og undersøgte det lidt i dag, holy shit hvor er det dyrt!? 80 kr for en undertrøje? 50 for et par trusser? det var godt nok mærkevarer, men jeg kiggede også i føtex og det var ikke vildt meget billigere

damen i den lokale børnetøjsbutik mente i øvrigt at man ikke skifter til to-delt før man er renlig, men kunne ikke forklare hvad fanden man gør i den mellemliggende periode. hun pointerede også at meget af undertøjet slet ikke er 'bygget' til at kunne rumme en ble.

hjælp! hvad gør i andre med børn på omkring de to? er i gået over til to-delt, og hvis ja, hvad for noget køber i?

bruger de seriøst det i str

Emil bruger stadig 86/92 og 92 er for stort

Anmeld

9. december 2010

Milka

Tulipan skriver:

bruger de seriøst det i str

Emil bruger stadig 86/92 og 92 er for stort

hvor høj er emil?

Anmeld

9. december 2010

Vingummien

Milka skriver:

hvor høj er emil?

han er 84

Anmeld

9. december 2010

Milka

Tulipan skriver:

han er 84

jeg målte luca-barnet i morges og hun er 88 cm. lilja er nok et par centimeter lavere.

har lige fået de bodyer i str 98 som jeg bestilte i går og de ser kæmpe ud . men alt det vi har i 92 er liiige på vippen til at være for småt, så vi er vist i den der åndssvage mellemzone nu

Anmeld

9. december 2010

Karo

Så forresten i kvickly igår at de har blee undebukser (med små ben i) til 50 kr for to par til piger. Nu ved jeg jo slet ikke om det er noget, da du jo har købt bodyér. Men ville ærge mig hvis jeg ikke fik det sagt.

Anmeld

9. december 2010

Milka

Karo skriver:

Så forresten i kvickly igår at de har blee undebukser (med små ben i) til 50 kr for to par til piger. Nu ved jeg jo slet ikke om det er noget, da du jo har købt bodyér. Men ville ærge mig hvis jeg ikke fik det sagt.

tak for det! min plan er at købe noget undertøj også, og så køre med begge dele i en tid

Anmeld

9. december 2010

Skouboe

Jeg har prøvet med 2 delt til Freja og det er ikke en ubetinget succes, når man også har ble på og man har krudt i bagen.. De virker ikke til at holde bleen ordentlligt på plads... hvis du begynder at bruge 2 delt, er det nok en god ide at skifte til buksebleer istedet.

Jeg har købt en stak str. 100 i uld i kvickly, og de fungerer fantastisk. Der er også mere stræk i dem, så man kan bruge dem længere.

Anmeld

9. december 2010

mama09

Milka skriver:

altså: hvem i helvede har bestemt at bodyer stopper ved størrelse 92??

ved godt at større fås, men de er jo ikke til at opdrive! har været en del steder i dag, babysam havde kun et par stykker tilbage i drengefarver, det samme i name it, og h&m fører ikke i størrelser over 86.

pigerne passer nu 98 og jeg er lidt på bar bund her. overvejer at skifte til to-delt undertøj og undersøgte det lidt i dag, holy shit hvor er det dyrt!? 80 kr for en undertrøje? 50 for et par trusser? det var godt nok mærkevarer, men jeg kiggede også i føtex og det var ikke vildt meget billigere

damen i den lokale børnetøjsbutik mente i øvrigt at man ikke skifter til to-delt før man er renlig, men kunne ikke forklare hvad fanden man gør i den mellemliggende periode. hun pointerede også at meget af undertøjet slet ikke er 'bygget' til at kunne rumme en ble.

hjælp! hvad gør i andre med børn på omkring de to? er i gået over til to-delt, og hvis ja, hvad for noget køber i?

Latifa burger allerede 2 delt - kan som regel få det til 10 kr i tøj og sko eller bilka - h & har også meget billigt, men det er som sagt undertøj - 2 delt gider ikke body stokehader dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.