Bianca har brugt 2-delt i lang tid nu efterhånden...
Faktisk bruger hun "kun" str. 92, og havde en masse endnu ubrugte bodyer liggende i dén størrelse. Men vuggestuen syntes, at det ville være en god idé, at vi købte 2-delt til hende, da hun så nemmere selv kunne trække bukser + underbukser ned og komme på potte derhenne.
Og lydig og "autoritetstro" som jeg jo er
så faaaaarede jeg ud i vildmarken og købte mig fattig i 2-delt undertøj
..... Jeg fik skismer også et chok over, hvor dyrt så lidt tøj var.
Jeg købte et enkelt sæt til 80 kr. i H&M, og så en pakke med 5 trusser til 70 kroner, mener jeg. Og i "Tøj og sko" havde de en masse underbukser og undertrøjer til 10 kr. pr. del. Og så fik vi en masse af min mor (tak mor)
Så jeg har bodyer liggende, som Bianca stort set aldrig fik brugt, men stadig kan passe. Og tøsebarnet kan jo i virkeligheden også godt selv hive til på maven, så knapperne går op.
Men nu, hvor vi øver mere og mere renlighed, og hun ikke har ble på, så syntes jeg heller ikke det er passende med knapper i skridtet, når man er helt bar. Så nu (som 3-årig) virker det også helt naturligt, at hun bruger undertøj i stedet for bodyer.
Celina bruger str. 80....... Måske kan det være at hun bare kører videre med bodyerne, indtil hun skal til at være renlig. Så KAN det jo være, at hun rent faktisk kan få glæde af de bodyer, som Bianca aldrig rigtig fik brugt.
Anmeld