undertøjskrise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.574 visninger
41 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Milka

altså: hvem i helvede har bestemt at bodyer stopper ved størrelse 92??

ved godt at større fås, men de er jo ikke til at opdrive! har været en del steder i dag, babysam havde kun et par stykker tilbage i drengefarver, det samme i name it, og h&m fører ikke i størrelser over 86.

pigerne passer nu 98 og jeg er lidt på bar bund her. overvejer at skifte til to-delt undertøj og undersøgte det lidt i dag, holy shit hvor er det dyrt!? 80 kr for en undertrøje? 50 for et par trusser? det var godt nok mærkevarer, men jeg kiggede også i føtex og det var ikke vildt meget billigere

damen i den lokale børnetøjsbutik mente i øvrigt at man ikke skifter til to-delt før man er renlig, men kunne ikke forklare hvad fanden man gør i den mellemliggende periode. hun pointerede også at meget af undertøjet slet ikke er 'bygget' til at kunne rumme en ble.

hjælp! hvad gør i andre med børn på omkring de to? er i gået over til to-delt, og hvis ja, hvad for noget køber i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

LIZO

liam havde i bodyer på fra han var 18 måneder. han fik 2 delt der. underbukserne købte jeg meget større end undertrøjen. og nu kan han så bruge dem igen havde købt dem i 104 da han brugte 92. så passet det med bleen.

jeg har været glad for name it og det fra føtex og bilka. det i bilka har de ofte til 10 kr. fakta og netto har det os nogle gange..

eller har hm sådan nogle pakker. men hold øje med str på undertrøjerne. de er altid meget små i det

Anmeld

7. december 2010

Ni-ko-li-ne

Altså, samme dilemma havde vi for et halvt år siden...vores løsning er bodyer fra Name It, de går op til 98... Og todelt undertøj fra 808 (Føtex, Bilka og tøj&sko) den model hvor der er underbukse shorts, den er til ble men ikke de alm. Trusser... Joha har også undertøj til bleer, omend det er lidt i den dyre ende...

Anmeld

7. december 2010

Milka

LIZO skriver:

liam havde i bodyer på fra han var 18 måneder. han fik 2 delt der. underbukserne købte jeg meget større end undertrøjen. og nu kan han så bruge dem igen havde købt dem i 104 da han brugte 92. så passet det med bleen.

jeg har været glad for name it og det fra føtex og bilka. det i bilka har de ofte til 10 kr. fakta og netto har det os nogle gange..

eller har hm sådan nogle pakker. men hold øje med str på undertrøjerne. de er altid meget små i det

ok, lyder som jeg bare må prøve mig frem med størrelserne. tak

Anmeld

7. december 2010

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

Altså, samme dilemma havde vi for et halvt år siden...vores løsning er bodyer fra Name It, de går op til 98... Og todelt undertøj fra 808 (Føtex, Bilka og tøj&sko) den model hvor der er underbukse shorts, den er til ble men ikke de alm. Trusser... Joha har også undertøj til bleer, omend det er lidt i den dyre ende...

det var joha jeg kiggede på i dag, rimelig dyrt synes jeg.

nikoline bruger altså begge dele? altså body og to-delt? hvad foretrækker du?

Anmeld

7. december 2010

anna-jonas

Jepper......................Name-it har i str. 98..................og 3-4 body'er til 100 kr.

Anmeld

7. december 2010

JustAnotherName

Bianca har brugt 2-delt i lang tid nu efterhånden...
Faktisk bruger hun "kun" str. 92, og havde en masse endnu ubrugte bodyer liggende i dén størrelse. Men vuggestuen syntes, at det ville være en god idé, at vi købte 2-delt til hende, da hun så nemmere selv kunne trække bukser + underbukser ned og komme på potte derhenne.

Og lydig og "autoritetstro" som jeg jo er   så faaaaarede jeg ud i vildmarken og købte mig fattig i 2-delt undertøj   ..... Jeg fik skismer også et chok over, hvor dyrt så lidt tøj var.
Jeg købte et enkelt sæt til 80 kr. i H&M, og så en pakke med 5 trusser til 70 kroner, mener jeg. Og i "Tøj og sko" havde de en masse underbukser og undertrøjer til 10 kr. pr. del. Og så fik vi en masse af min mor (tak mor)

Så jeg har bodyer liggende, som Bianca stort set aldrig fik brugt, men stadig kan passe. Og tøsebarnet kan jo i virkeligheden også godt selv hive til på maven, så knapperne går op.

Men nu, hvor vi øver mere og mere renlighed, og hun ikke har ble på, så syntes jeg heller ikke det er passende med knapper i skridtet, når man er helt bar. Så nu (som 3-årig) virker det også helt naturligt, at hun bruger undertøj i stedet for bodyer.

Celina bruger str. 80....... Måske kan det være at hun bare kører videre med bodyerne, indtil hun skal til at være renlig. Så KAN det jo være, at hun rent faktisk kan få glæde af de bodyer, som Bianca aldrig rigtig fik brugt.

Anmeld

7. december 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

det var joha jeg kiggede på i dag, rimelig dyrt synes jeg.

nikoline bruger altså begge dele? altså body og to-delt? hvad foretrækker du?

Hmmm ofte sover hun bare med en undertrøje og en natdragt... Suuuuuper nemt! Men bodyer er nu rare... Omend hun snart skal til at møde potten, så er 2delt nok bedst... Der er ingen tvivl om at jeg foretrækker Joha... Men 808 er et godt alternativ og ofte på tilbud i Bilka... F.eks lige denne uge... Og imorgen skal jeg muligvis i baby Sam, de havde noget joha med 40% jeg lurer liiiiige om der er noget bøtte undertøj str 3 år...

Anmeld

7. december 2010

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

Hmmm ofte sover hun bare med en undertrøje og en natdragt... Suuuuuper nemt! Men bodyer er nu rare... Omend hun snart skal til at møde potten, så er 2delt nok bedst... Der er ingen tvivl om at jeg foretrækker Joha... Men 808 er et godt alternativ og ofte på tilbud i Bilka... F.eks lige denne uge... Og imorgen skal jeg muligvis i baby Sam, de havde noget joha med 40% jeg lurer liiiiige om der er noget bøtte undertøj str 3 år...

"sover med en undertrøje og en natdragt" - hvordan mener du?

Anmeld

7. december 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

"sover med en undertrøje og en natdragt" - hvordan mener du?

Altså uden underbukser og bare med ble og undertrøje under en nat dragt, hun bruger kun underbukser i løbet af dagen... Med mindre hun har body på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.