merle2010 skriver:
min datter er snart 7 mdr og er lige kommet over i en tremmeseng.. hvornår synes i man skal bruge tremmeseng??? er det for tidligt eller?? har sat en masse bamser op i hendes tremmeseng så den ikke virker så stor, og hun faldt i søvn uden problemer idag.. så hun må jo være tryg nok i den... tror hun nyder den ekstra plads, hun var godt nok blevet lidt stor til sin vugge, og lå tit med armene ud igennem tremmerne fordi hun var røget helt over i den ene side, og så stod vuggen jo helt skævt.. så håber det bliver bedre med tremmeseng...

Her var Elizabeth ikke mere 2 mrd. gammel. Hun havde det alt for varmt i sin leandervugge - og wupti, over i tremmesengen med en hyggeligt sengehimmel på, så hun stadig havde lidt hulestemning.
7 mrd er bestemt ikke for tidligt, men hvis I oplever problemer, kan det være fordi baby er mere bevidst i den alder - og ændringer kan godt give urolig søvn. Elizabeth er også 7 mrd., og jeg kan mærke, at jeg ikke rigtig må ændre noget lige nu.
Hun går i vuggestue, og vi gør samme rutine hver morgen. Sover i sin combivogn i weekenderne og det prøvede jeg at ændre til at hun sku sove i sin seng - det skulle jeg aldrig have gjort :-(. Hun sidder foran i bilen, og kan ikke klare at komme bag i - endnu - det kommer nok.
Men det er ikke for tidligt.
Anmeld