fra vugge til tremmeseng???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

merle2010

twinboys skriver:

STOR... Hvad skal jeg så sige ...

Se lige mine drenge... de lå på tværs i samme tremmeseng...og ja jeg siger på tværs...

Så hop i bare op i tremmesengen

hold da op på tværs simpelthen.. hehe... ja det tror jeg nu ikke hun kan.. men det kunne hun nok osse da hun var på den alder... hvor er de dejlige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

merle2010

Isabeau2206 skriver:

Man kan købe en indsats, sådan en skum "kant", man kan ligge i sengen, så den ikke føles så stor.

Ellers et par puder eller som du selv har gjort; bamser Håber hun kommer til og sove godt

hvor er du sød selvfølgelig kommer hun til at sove godt.. hun ligge trygt derinde og sover nu.. var ikke særlig længe om at falde i søvn her til aften, på trods af at hendes vugge plejer at vugge hende i søvn, og hendes tremmeseng står helt stille.. hun er bare sej er hun

Anmeld

7. december 2010

twinboys

merle2010 skriver:

hold da op på tværs simpelthen.. hehe... ja det tror jeg nu ikke hun kan.. men det kunne hun nok osse da hun var på den alder... hvor er de dejlige

De var jo ikke længere end 30 og 30½cm da de blev født...

Anmeld

8. december 2010

serinasmor

serina sov i tremmeseng fra dag 1 (i den højeste position og med sengerand) og det gik fint

så nej jeg synes bestemt ikke det er for tidligt

mener forresten også vi satte tremmesengen ned i laveste position da hun var 4½ mdr .. det var i hvert fald da hun lærte at trille .. mor her var bange for hun kun ville trille ud over kanten

serinasmor

Anmeld

8. december 2010

Eliza/lykke

merle2010 skriver:

min datter er snart 7 mdr og er lige kommet over i en tremmeseng.. hvornår synes i man skal bruge tremmeseng??? er det for tidligt eller?? har sat en masse bamser op i hendes tremmeseng så den ikke virker så stor, og hun faldt i søvn uden problemer idag.. så hun må jo være tryg nok i den... tror hun nyder den ekstra plads, hun var godt nok blevet lidt stor til sin vugge, og lå tit med armene ud igennem tremmerne fordi hun var røget helt over i den ene side, og så stod vuggen jo helt skævt.. så håber det bliver bedre med tremmeseng...

Her var Elizabeth ikke mere 2 mrd. gammel. Hun havde det alt for varmt i sin leandervugge - og wupti, over i tremmesengen med en hyggeligt sengehimmel på, så hun stadig havde lidt hulestemning.

7 mrd er bestemt ikke for tidligt, men hvis I oplever problemer, kan det være fordi baby er mere bevidst i den alder - og ændringer kan godt give urolig søvn. Elizabeth er også 7 mrd., og jeg kan mærke, at jeg ikke rigtig må ændre noget lige nu.

Hun går i vuggestue, og vi gør samme rutine hver morgen. Sover i sin combivogn i weekenderne og det prøvede jeg at ændre til at hun sku sove i sin seng - det skulle jeg aldrig have gjort :-(. Hun sidder foran i bilen, og kan ikke klare at komme bag i - endnu - det kommer nok.

Men det er ikke for tidligt.

Anmeld

8. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har altid brugt tremmesengen - dog med liften i den den første måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.