fra vugge til tremmeseng???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.451 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. december 2010

merle2010

min datter er snart 7 mdr og er lige kommet over i en tremmeseng.. hvornår synes i man skal bruge tremmeseng??? er det for tidligt eller?? har sat en masse bamser op i hendes tremmeseng så den ikke virker så stor, og hun faldt i søvn uden problemer idag.. så hun må jo være tryg nok i den... tror hun nyder den ekstra plads, hun var godt nok blevet lidt stor til sin vugge, og lå tit med armene ud igennem tremmerne fordi hun var røget helt over i den ene side, og så stod vuggen jo helt skævt.. så håber det bliver bedre med tremmeseng...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

LinLin

Adam var 2 mdr - der var han næsten vokset ud af vuggen, nemlig... (ville introducere den for ham inden han ikke kunne være i vuggen mere!)

Anmeld

7. december 2010

merle2010

DAs mor skriver:

Adam var 2 mdr - der var han næsten vokset ud af vuggen, nemlig... (ville introducere den for ham inden han ikke kunne være i vuggen mere!)

det var godt nok tidligt.. men vores vugge var osse stor... så hun kunne sagtens ligge i den.. synes bare den er lige lille nok nu... og hun vender sig rundt om natten , så er der jo ikke meget plads.. men så er det vidst osse på tide jeg har fundet tremmesengen frem...

Anmeld

7. december 2010

Isabeau2206

merle2010 skriver:

min datter er snart 7 mdr og er lige kommet over i en tremmeseng.. hvornår synes i man skal bruge tremmeseng??? er det for tidligt eller?? har sat en masse bamser op i hendes tremmeseng så den ikke virker så stor, og hun faldt i søvn uden problemer idag.. så hun må jo være tryg nok i den... tror hun nyder den ekstra plads, hun var godt nok blevet lidt stor til sin vugge, og lå tit med armene ud igennem tremmerne fordi hun var røget helt over i den ene side, og så stod vuggen jo helt skævt.. så håber det bliver bedre med tremmeseng...

Vi har faktisk altid brugt tremmesengen. Da hun var helt lille indtil hun var ca. 4 mdr. brugte vi hendes lift, som vi bare satte op i sengen. Sengen stod inde i vores soveværelse indtil hun var 4 mdr., så blev den flyttet ind på hendes eget værelse.

Anmeld

7. december 2010

Valle81

merle2010 skriver:

Anton var 2 1/2 måned da han røg i tremmesenge - da var han vokset ud af vuggen:0)

Han har bare en lille sengerand i ( tynd) og der har ingen problmer været:0)

Asta røg ud da hun var 5 mdr - det var heller intet problem:0)

Anmeld

7. december 2010

Vidunderligeunger

hehe, alberte kom over i tremmesengen da hun blev 2 mdr hun slog hånden mod siderne om natten, og det var træls, for os alle sammen så nu sover hun i tremmeseng og på eget værelse

Anmeld

7. december 2010

merle2010

Isabeau2206 skriver:

Vi har faktisk altid brugt tremmesengen. Da hun var helt lille indtil hun var ca. 4 mdr. brugte vi hendes lift, som vi bare satte op i sengen. Sengen stod inde i vores soveværelse indtil hun var 4 mdr., så blev den flyttet ind på hendes eget værelse.

det kan man jo osse sagtens.. de føler sig jo trygge i liften... vi brugte lift i vuggen til at starte med.. så i vuggen uden lift, og så i tremmeseng.. men det er jo bare vores måde at gøre det på.. synes bare tremmesengen er så utrolig stor i forhold til hendes vugge... den fylder godt i vores soveværelse..

Anmeld

7. december 2010

merle2010

Valle81 skriver:

Anton var 2 1/2 måned da han røg i tremmesenge - da var han vokset ud af vuggen:0)

Han har bare en lille sengerand i ( tynd) og der har ingen problmer været:0)

Asta røg ud da hun var 5 mdr - det var heller intet problem:0)

jamen regnede heller ikke med at der ville blive nogle problemer med det.. jeg overvejer osse at købe en sengerand til hende.. men lige nu har hun så mange bamser i sin seng, at en sengerand næsten ikke behøves... hovedsagen er jo at hun føler sig tryg nok.. og det gør hun åbenbart når hun sover uden problemer

Anmeld

7. december 2010

twinboys

merle2010 skriver:

STOR... Hvad skal jeg så sige ...

Se lige mine drenge... de lå på tværs i samme tremmeseng...og ja jeg siger på tværs...

Så hop i bare op i tremmesengen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2010

Isabeau2206

merle2010 skriver:

det kan man jo osse sagtens.. de føler sig jo trygge i liften... vi brugte lift i vuggen til at starte med.. så i vuggen uden lift, og så i tremmeseng.. men det er jo bare vores måde at gøre det på.. synes bare tremmesengen er så utrolig stor i forhold til hendes vugge... den fylder godt i vores soveværelse..

Man kan købe en indsats, sådan en skum "kant", man kan ligge i sengen, så den ikke føles så stor.

Ellers et par puder eller som du selv har gjort; bamser Håber hun kommer til og sove godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.