Testamente over dine børn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

oo

SSL skriver:

Det er også såadn vi tænker, at personen der skulle agere forældre lige pludselig skal selvf. være indenover, og det testamente skal kunne rettes/laves om hvis vi/de ændre mening..

Og gerne en underskrift på fra dén person, så det ligger fast - men ved ikke hvordan det foregår endnu, sådan noget..  

Kunne ikk rigtig finde et indlæg om det, men er også kun 1-2uger 'gammel' herinde  så det har jeg ikke set, men ja - jeg synes også det er SÅ vigtigt at få lavet til min elsklinger, så jeg ved jeg har mit på det rene og de kommer det rette sted hen

aha! jamen jeg tror det ligger et sted under "ordet er frit" - det gode ved den tråd var, at der var flere jurastuderende/advokater herindefra indover med råd og vejledning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

tinasmor

De vil selvfølgelig prøve at tage hensyn til det, men et børnetestamenter men det er ikke 100 procent sikkert at barnet vil ende hos den person man ønsker. Det skal jo undersøges om personen vil kunne klare opgaven på lige fod med andre.

Anmeld

7. december 2010

SSL

Tjuhl skriver:

aha! jamen jeg tror det ligger et sted under "ordet er frit" - det gode ved den tråd var, at der var flere jurastuderende/advokater herindefra indover med råd og vejledning

Argh, den må jeg altså lige prøve om jeg kan finde  Tak for det, da

Anmeld

7. december 2010

Angelspot

Så har jeg lige et ekstra spørgsmål:Skal personen, som man evt vil have til at søge forældremyndigheden, være et familiemedlem? Kan en veninde eller ven godt søge og vil det også blive taget hensyn til hvis det står skrevet i vores børnetestamente?

Anmeld

7. december 2010

SSL

Angelspot skriver:

Så har jeg lige et ekstra spørgsmålkal personen, som man evt vil have til at søge forældremyndigheden, være et familiemedlem? Kan en veninde eller ven godt søge og vil det også blive taget hensyn til hvis det står skrevet i vores børnetestamente?

Jeg aner det ikke, men jeg prøver da at finde tråden der har været før, så linker jeg den

Anmeld

7. december 2010

Angelspot

SSL skriver:

Jeg aner det ikke, men jeg prøver da at finde tråden der har været før, så linker jeg den

Super, tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.