Rundvisning på fødegangen? Hurtigt svar:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Benjamins'mor

Carina87 skriver:

Okay, men har du født? Og hvis, ville du så haveønsket du havde set fødegangen før, eller var det lige meget når det kom til stykket?

Nej, jeg mente heller ikke tilmelde mig, men jeg troede at det skete gennem JM sådan noget

Okay.

Nej, jeg har ikke født endnu. Men skal jeg om præcist 3 uger. Men jeg har ikke fortrudt at jeg ikke så fødegangen da man kunne blive vist rundt sidste gang inden jul.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

CA

sismofutten skriver:

Altså, jeg nåede ikke til fødselsforberedelse eller noget - og blev aldrig tilbudt en rundvisning - og jeg klarede mig fint uden :-)

Tag afsted hvis det kan give dig ro - og hvis du mener din mand bør se stedet, så han ved hvor I skal hen, når du i kampens hede ikke lige kan tage beslutninger, har nogen hospitaler fået en visuel rundvisning på deres hjemmesider, ellers kan I jo høre, om der er mulighed for at han kan komme der ud en - forklar dem evt. jeres situation..

Under alle omstændigheder, må I har held & lykke :-)

Ja, det kunne jo være at man måtte kigge ind en anden dag. Må da lige tjekke hjemmesiden for at se om de har lagt noget ind 

Fødselsforberedelse er røget i svinget af samme årsag - troede det kom gennem JM... 

Hvor dum kan man være at tro, at alt blir serveret på et sølvfad for en...? 

Anmeld

7. december 2010

Koen.

Jeg var rigtig glad for rundvisningen, syntes det gav lidt ro i sindet at vide hvor det var og hvordan det så ud, + samtidig kunne man stille spørgsmål ovs

Anmeld

7. december 2010

FruHolm <3

Jeg har ikke været til rundvising på fødegangen, har termin om 19 dage, kan ikke se nogen grund til at deltage da jeg har været afsted 3 gange i min graviditet

men det er nok smag og behag om man har brug for det

Anmeld

7. december 2010

L.J.L

Carina87 skriver:

Du havde det fint nok med det helt nye sted da du stod deroppe for at føde? Jeg tænker også, at jeg jo kender sygehuset ret godt - bare ikke lige barselsafsnittet... 

Ja det havde jeg det helt fint med. Jeg kom ind med store Ve smerter så var fuldstændig ligeglad med omgivelserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.