Rundvisning på fødegangen? Hurtigt svar:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. december 2010

CA

Sagen er den, at jeg ikke var klar over vi selv skulle melde os til rundvisning på fødegangen og nu er i aften sidste chance inden termin!! Vi havde egentlig planer i aften, men de er aflyst fordi min mand er ramt af voldsomme opkastninger. Det gir jo mig mulighed for at komme afsted. Men det er vel egentlig ham der skal se stedet, så han har overblikket når dagen kommer? I mit hovede har jeg ikke det helt store behov for at se afdelingen. Og så alligevel - for der laves vel rundvisning af en grund. Går jeg glip af en masse ved ikke at tage afsted? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Maja_4000

Vi har været til rundvisning .. Og der blev brugt meeeget tid på fødegangen .. (jeg skal have ks , så lidt spild af tid for os) .. Men jeg synes nu det var rart at se stedet .. Man fik også svar på spørgsmål jo .. Hvad skal man have med , kan far få mad osv osv .. Jeg kan kun anbefale det 

Anmeld

7. december 2010

Benjamins'mor

Carina87 skriver:

Sagen er den, at jeg ikke var klar over vi selv skulle melde os til rundvisning på fødegangen og nu er i aften sidste chance inden termin!! Vi havde egentlig planer i aften, men de er aflyst fordi min mand er ramt af voldsomme opkastninger. Det gir jo mig mulighed for at komme afsted. Men det er vel egentlig ham der skal se stedet, så han har overblikket når dagen kommer? I mit hovede har jeg ikke det helt store behov for at se afdelingen. Og så alligevel - for der laves vel rundvisning af en grund. Går jeg glip af en masse ved ikke at tage afsted? 

Altså, rundvisningen er jo egentligt mest for dig.

Jeg valgte jeg ikke ville tage afsted fordi jeg ikke følte behovet for det. Men tag afsted hvis du føler du helst gerne vil se det inden du skal føde, eller bliv hjemme hvis du ikke har behov for det.

Det er jo dit helt eget valg.

Og så noget helt andet, jeg tror bestemt ikke du skal tilmelde dig. Det skal man i hvertfald ikke på det sygehuse jeg skal føde.

Anmeld

7. december 2010

L.J.L

vi var ikke til rundvisning og det var helt fint, tror ikke vi gik glip af det store

Anmeld

7. december 2010

sismofutten

Altså, jeg nåede ikke til fødselsforberedelse eller noget - og blev aldrig tilbudt en rundvisning - og jeg klarede mig fint uden :-)

Tag afsted hvis det kan give dig ro - og hvis du mener din mand bør se stedet, så han ved hvor I skal hen, når du i kampens hede ikke lige kan tage beslutninger, har nogen hospitaler fået en visuel rundvisning på deres hjemmesider, ellers kan I jo høre, om der er mulighed for at han kan komme der ud en - forklar dem evt. jeres situation..

Under alle omstændigheder, må I har held & lykke :-)

Anmeld

7. december 2010

CA

281210 skriver:

Altså, rundvisningen er jo egentligt mest for dig.

Jeg valgte jeg ikke ville tage afsted fordi jeg ikke følte behovet for det. Men tag afsted hvis du føler du helst gerne vil se det inden du skal føde, eller bliv hjemme hvis du ikke har behov for det.

Det er jo dit helt eget valg.

Og så noget helt andet, jeg tror bestemt ikke du skal tilmelde dig. Det skal man i hvertfald ikke på det sygehuse jeg skal føde.

Okay, men har du født? Og hvis, ville du så haveønsket du havde set fødegangen før, eller var det lige meget når det kom til stykket?

Nej, jeg mente heller ikke tilmelde mig, men jeg troede at det skete gennem JM sådan noget

Anmeld

7. december 2010

CA

Maja_4000 skriver:

Vi har været til rundvisning .. Og der blev brugt meeeget tid på fødegangen .. (jeg skal have ks , så lidt spild af tid for os) .. Men jeg synes nu det var rart at se stedet .. Man fik også svar på spørgsmål jo .. Hvad skal man have med , kan far få mad osv osv .. Jeg kan kun anbefale det 

Okay tak for svar. Tænker så det knager... 

Anmeld

7. december 2010

CA

linselouise skriver:

vi var ikke til rundvisning og det var helt fint, tror ikke vi gik glip af det store

Du havde det fint nok med det helt nye sted da du stod deroppe for at føde? Jeg tænker også, at jeg jo kender sygehuset ret godt - bare ikke lige barselsafsnittet... 

Anmeld

7. december 2010

Muffinmus

Jamen jeg ville nok ikke have undværet, for så havde jeg jo kendskab til turen derinde, hvilket etage, hvor man melder sig, hvordan fødestuen er indrettet så jeg kan planlægge lidt osvosv. Så jeg ville tage turen, helt klart:-)

Og min man var da med, men jeg havde det bedst med selv at vide hvor vil skulle hen osv.

Anmeld

7. december 2010

B&J

vi var ikke til rundvisning og vi klarede os fint rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.