hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

sandratobias

betiinsen skriver:

jamen jordemoderen sagde slet ikke noget til det, hun tjekkede mig ikke eller noget.. men tror det er en lille bitte smule bækkenløsning jeg er ved at få.. men holder lige øje med det, ellers tager jeg til læge..

Det er jeg meget sikker på det er... Altså bækkenløsning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

JustMe

bette skriver:

tror ikke du skal være bekymret ven.. 

mit skamben gav nogle ret kraftige "smeld" og også lidt efter fødslen og kan stadig gøre det idag.. 

jeg oplevede det også som et ordentlig jag ... det gør ret ondt og jeg måtte også lige bukke sammen.. 

men jeg vil da forslå dig du lige kontakter lægen.. hvis det er bækkenløsning du er ved at få.. så skal du passe ekstra på dig selv..

men ja jeg er hybermobil og har ofte problemer med mine led.. så jeg kender alt til det der.. 

håber du finder ud af hvad det skyldes..  

Hvor er du sød, tusind tak

Jeg ringede til en jordemoder, som mente, det måske kunne være blærebetændelse eller en nerve i klemme. Hun syntes i hvert fald ikke, jeg skulle være bekymret, men det fatter min hjerne ikke rigtigt  Siden jeg ikke har blødt og allerede er i behandling for blærebetændelse, syntes hun bare ejg skulle se tiden an. Så håber, det bare var den ene gang, for man bliver godt nok bekymret for den bette spire

Jeg har i forvejen problemer med bækken, hofter og ryg fra før graviditeten, så det er forhåbentligt bare mit bækken, der har brokket sig lidt

/JustMe - 16+4

Anmeld

11. december 2010

bette

JustMe skriver:

Hvor er du sød, tusind tak

Jeg ringede til en jordemoder, som mente, det måske kunne være blærebetændelse eller en nerve i klemme. Hun syntes i hvert fald ikke, jeg skulle være bekymret, men det fatter min hjerne ikke rigtigt  Siden jeg ikke har blødt og allerede er i behandling for blærebetændelse, syntes hun bare ejg skulle se tiden an. Så håber, det bare var den ene gang, for man bliver godt nok bekymret for den bette spire

Jeg har i forvejen problemer med bækken, hofter og ryg fra før graviditeten, så det er forhåbentligt bare mit bækken, der har brokket sig lidt

/JustMe - 16+4

hehe ja der skal ikke meget til før man tænker på den bette spire derinde.. om den har det godt osv.. 

men tror skam du kan være helt rolig :) selvom det er lidt svært nogen gange :) 

Anmeld

12. december 2010

JustMe

Det er monstersvært, for jeg tænker hele tiden "hvad nu hvis". For det eneste bevis på baby, jeg mærker, er lidt sitren i maven og små bobler....og det kan jo teoretisk set også være så meget andet. Hvis så bare den ville losse igennem, så jeg kunne mærke det uden tvivl  - SÅ ville jeg være lykkelig og lidt mere rolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.