hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

betiinsen

STN skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg lige ringe til lægen og beskrive hvordan du har det.. Så skal du nemlig ikke gå rundt og bekymre dig unødigt!  

nej kan du have ret i.. har jo ikke ondt hele tiden eller noget, men mere nogle hurtige jag en gang i mellem.. men hvis ikke jeg får mere ondt eller lign. til i morgen så venter jeg. skal til jordemoder kl 10 hun må da ku hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Sitrani

betiinsen skriver:

nej kan du have ret i.. har jo ikke ondt hele tiden eller noget, men mere nogle hurtige jag en gang i mellem.. men hvis ikke jeg får mere ondt eller lign. til i morgen så venter jeg. skal til jordemoder kl 10 hun må da ku hjælpe mig

Det er rigtigt  Hun kan helt sikkert give dig svar!

Anmeld

7. december 2010

betiinsen

STN skriver:

Det er rigtigt  Hun kan helt sikkert give dig svar!

ja det håber jeg ihvertfald

Anmeld

7. december 2010

JustMe

tak okay ved jo ikke hvordan det skal føles men det gør ondt, men ikke ubeskrivelig ondt hvis du forstår?

er det normalt når man er i uge 17?

Jeg har ligamentsmerter, der føles som smertejag omkring kønsbenet og i lyske samt siderne. De varer som regel kun ½ sekund eller lignende og kan godt komme flere i træk eller alene.

Samtidig har jeg til tider jag ned i mellemkødet og skeden. Iflg. min akupunktur-jordemoder, er det fordi livmoder og baby på fylder ud i bækkenet, og at det kan give lidt smertejag. Det skulle være helt normalt   Jeg er forresten i uge 16, så det passer jo meget fint med dit forløb også

Anmeld

7. december 2010

betiinsen

JustMe skriver:

Jeg har ligamentsmerter, der føles som smertejag omkring kønsbenet og i lyske samt siderne. De varer som regel kun ½ sekund eller lignende og kan godt komme flere i træk eller alene.

Samtidig har jeg til tider jag ned i mellemkødet og skeden. Iflg. min akupunktur-jordemoder, er det fordi livmoder og baby på fylder ud i bækkenet, og at det kan give lidt smertejag. Det skulle være helt normalt   Jeg er forresten i uge 16, så det passer jo meget fint med dit forløb også

ja det kan du helt sikkert have ret i.. tror ikke det er noget jeg skal være nervøs over, kroppen arbejder jo for at give plads

men snakker med jordemoderen om det i morgen

Anmeld

7. december 2010

bette

det kan være dit skamben der gir sig.. det kan godt gøre ret ondt. 

hvis du fx har begyndende bækkenløsning eller hvis du er hybermobil

Anmeld

7. december 2010

JustMe

betiinsen skriver:

ja det kan du helt sikkert have ret i.. tror ikke det er noget jeg skal være nervøs over, kroppen arbejder jo for at give plads

men snakker med jordemoderen om det i morgen

Jeg er sikker på, hun også kan berolige dig med, at det bare er din krop, der er ved at give plads til bebse   Men jeg havde det ligesådan og var også bekymret, så det var derfor jeg spurgte min, da jeg var til akupunktur

Anmeld

9. december 2010

JustMe

bette skriver:

det kan være dit skamben der gir sig.. det kan godt gøre ret ondt. 

hvis du fx har begyndende bækkenløsning eller hvis du er hybermobil

Kan det også godt gøre ondt i jag, der varer flere sekunder og er så stærke, at man bukker sammen?

Sådan fik jeg det nemlig nogle sekunder over skambenet, da jeg var i gang med at rydde op. Så jeg måtte ligefrem sætte mig ned, fordi jeg ikke kunne stå op  Efterfølgende har jeg været ekstra øm over skambenet, men der har ikke været mere....jeg er simpelthen så nervøs for, at det er fordi der er noget galt 

Hvad sagde din jordemoder betiinsen?

Anmeld

9. december 2010

bette

JustMe skriver:

Kan det også godt gøre ondt i jag, der varer flere sekunder og er så stærke, at man bukker sammen?

Sådan fik jeg det nemlig nogle sekunder over skambenet, da jeg var i gang med at rydde op. Så jeg måtte ligefrem sætte mig ned, fordi jeg ikke kunne stå op  Efterfølgende har jeg været ekstra øm over skambenet, men der har ikke været mere....jeg er simpelthen så nervøs for, at det er fordi der er noget galt 

Hvad sagde din jordemoder betiinsen?

tror ikke du skal være bekymret ven.. 

mit skamben gav nogle ret kraftige "smeld" og også lidt efter fødslen og kan stadig gøre det idag.. 

jeg oplevede det også som et ordentlig jag ... det gør ret ondt og jeg måtte også lige bukke sammen.. 

men jeg vil da forslå dig du lige kontakter lægen.. hvis det er bækkenløsning du er ved at få.. så skal du passe ekstra på dig selv..

men ja jeg er hybermobil og har ofte problemer med mine led.. så jeg kender alt til det der.. 

håber du finder ud af hvad det skyldes.. :) 

Anmeld

9. december 2010

betiinsen

jamen jordemoderen sagde slet ikke noget til det, hun tjekkede mig ikke eller noget.. men tror det er en lille bitte smule bækkenløsning jeg er ved at få.. men holder lige øje med det, ellers tager jeg til læge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.