prisen på sengen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

serinasmor

DatterMalou skriver:

man kan få en seng i biva for 1200 med rutchebane osv. Der kan man bare ikke vælge str.

det var dog irrirterende (stave)!!!

god jagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

slettet_7530

jeg vilel se efter den brugt og så bare købe ny madras

Anmeld

7. december 2010

Sjl-msl-Mkl

serinasmor skriver:

det var dog irrirterende (stave)!!!

god jagt

ja meget. Men tak for det..

Anmeld

7. december 2010

<3

Ja køb brugt. Vi har lige købt en FLEXA kun 4år gammel og kan ikke ses at den er brugt til 900kr. Og det er en halvhøjseng

Anmeld

7. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Kirle skriver:

Ja køb brugt. Vi har lige købt en FLEXA kun 4år gammel og kan ikke ses at den er brugt til 900kr. Og det er en halvhøjseng

Så tror jeg bare jeg gør det til januar. Må købe noget andet til hende i julegave! øb altså.. Har været inde på DBA og kigge, synes ikke rigtig der er noget.

Anmeld

7. december 2010

<3

DatterMalou skriver:

Så tror jeg bare jeg gør det til januar. Må købe noget andet til hende i julegave! øb altså.. Har været inde på DBA og kigge, synes ikke rigtig der er noget.

Du skal jo kigge hele tiden hvis du vil finde noget på dba.dk og som stadig er godt. Vi var ude og kigge på den skønneste prinsesse/prinseseng til 600kr her på frb i creme men den var liige kort nok til lillemanden. Også var der pludselig den seng til 900 som ny koster flere tusinde kr. Der fulgte også flexa telt med til sengen og et skuffemodul
Man må se sig godt for hvis man skal have det brugt til god pris

Anmeld

7. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Kirle skriver:

Du skal jo kigge hele tiden hvis du vil finde noget på dba.dk og som stadig er godt. Vi var ude og kigge på den skønneste prinsesse/prinseseng til 600kr her på frb i creme men den var liige kort nok til lillemanden. Også var der pludselig den seng til 900 som ny koster flere tusinde kr. Der fulgte også flexa telt med til sengen og et skuffemodul
Man må se sig godt for hvis man skal have det brugt til god pris

Så har i sgu da været super heldige! Godt set alligevel, og tillykke med fundet...

Anmeld

7. december 2010

<3

DatterMalou skriver:

Så har i sgu da været super heldige! Godt set alligevel, og tillykke med fundet...

Tak Og det bedste er at lillemanden ELSKER den

Anmeld

7. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Kirle skriver:

Tak Og det bedste er at lillemanden ELSKER den

Ja ja ja ja ja ja ja, som om jeg ikke er misundelig i forvejen!

Anmeld

7. december 2010

<3

DatterMalou skriver:

Ja ja ja ja ja ja ja, som om jeg ikke er misundelig i forvejen!

jajaja vores er 90x200cm så den er nok lige i overkanten for jer Men når man har en 3årig på 110cm så springer man jr.seng over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.