Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
den kan jeg ikke helt finde ud af.. Kan i ikke hjælpe?
Jeg vil gerne have en halvhøj seng i str. 160*70, hvad står den til? Jeg ville sige 799..
Sofie
HER er kataloget, og så er det side 82
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
er det den under a ? for så kan jeg se der står 899kr for en junior seng på 70*160
tjm skriver: er det den under a ? for så kan jeg se der står 899kr for en junior seng på 70*160
Ja det er under a. Men 2 eller 3 linjer nedenunder står der jo noget med en halvhøj seng til en anden pris..
mit bedste bud er at du både skal have basic junior 70x160 og halvhøj modul
så altså 899+699 =1598
men det er meget forvirrende skrevet .. jeg tror jeg ville ringe til butikken og spørge ad
hm halvhøj mondul:70*140/70*160 osv.. 699.? ... hmm.. meget mærkeligt.. altså jeg kan kun sige at så må man jo forvente prisen er de der 699 men ved så ik om det kun er selve sengen u. madras
såvidt jeg kan læse koster sengen 699 mens det halvhøje modul koster 899...
Så den samlede pris er ret uigennemsskuelig.
:-) Sisse
Ja jeg synes også det er hammer forvirrende, så derfor ringer jeg nu til dem. Derefter kan jeg lige skrive hvad deres svar var..
serinasmor skriver: mit bedste bud er at du både skal have basic junior 70x160 og halvhøj modul så altså 899+699 =1598 men det er meget forvirrende skrevet .. jeg tror jeg ville ringe til butikken og spørge ad
Det var korrekt det du skrev. Det synes jeg godt nok er dyrt. Øv altså..
DatterMalou skriver: Det var korrekt det du skrev. Det synes jeg godt nok er dyrt. Øv altså..
det synes jeg da sådn set også ... så må du jo nok desværre ud at lede efter et bedre bud
serinasmor skriver: det synes jeg da sådn set også ... så må du jo nok desværre ud at lede efter et bedre bud
man kan få en seng i biva for 1200 med rutchebane osv. Der kan man bare ikke vælge str.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128