Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lolli skriver: Nå så det var dig der stjal den lige foran næsen på mig! Ej pjat. Tillykke!! Så rart at man faktisk kan være heldig en gang imellem.
Nå så det var dig der stjal den lige foran næsen på mig! Ej pjat. Tillykke!! Så rart at man faktisk kan være heldig en gang imellem.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hvor er det fedtKan godt forstå du er glad
Hvor er det fedtKan godt forstå du er glad
Lulle25 skriver: Tillykke med den fine gave, er slet slet ikke spor misundelig
Tillykke med den fine gave, er slet slet ikke spor misundelig
Miamaja skriver: Ihh hvor SKONT
Ihh hvor SKONT
CamillaSoefelt skriver: Super lækkert ja... By the way, super godt billed af din søn og dig på profilen..
Super lækkert ja... By the way, super godt billed af din søn og dig på profilen..
Taak
CamillaSoefelt skriver: I babysams store julekalender konkurrence.. En fairytale pusletaske i skind - til hele 1299.- .. Hvor vildt! Var helt oppe og køre i lørdags da jeg fandt ud af det ;0)! De har nu kontaktet mig og jeg fandt så ud af at man faktisk kan få et gavekort af samme værdi i stedet.. Og det valgte jeg fordi jeg jo har en pusletaske..!Troede bare aldrig man vandt - men jo.. endelig.Ville ikke noget med indlægget - er bare glad
I babysams store julekalender konkurrence.. En fairytale pusletaske i skind - til hele 1299.- .. Hvor vildt! Var helt oppe og køre i lørdags da jeg fandt ud af det ;0)! De har nu kontaktet mig og jeg fandt så ud af at man faktisk kan få et gavekort af samme værdi i stedet.. Og det valgte jeg fordi jeg jo har en pusletaske..!Troede bare aldrig man vandt - men jo.. endelig.Ville ikke noget med indlægget - er bare glad
Ej hvor skønt, stort tillykke håber du finder noget godt og brugbart for pengene
Maja84 skriver: Ej hvor skønt, stort tillykke håber du finder noget godt og brugbart for pengene
CamillaSoefelt skriver: Mange tak.. Mon ikke jeg gør?
Mange tak.. Mon ikke jeg gør?
Jo det er jeg da sikker på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128