Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
albertesmor skriver: Hvor fedt tillykke. Jeg har så stadig ikke fundet ud af hvordan man deltager i julekalenderen jeg er tilmeldt men hvordan forgår det??
Hvor fedt tillykke.
Jeg har så stadig ikke fundet ud af hvordan man deltager i julekalenderen jeg er tilmeldt men hvordan forgår det??
Du får en mail vis du er heldig jeg har kun fået 2 Men prøv at skriv din mail igen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke.. hvor dejligt
Tillykke og hvor dejligt du kunne få et gavekort, det er jo mange dejlige ting man kan få til de penge.
fedt tillykke.....
bare det at vinde noget engang imellem er da stort så forstår din glæde , jeg vil os vinde noget
Weeeeeeeee.... Det er bare FEDT at vinde!! Spiller også i 3 julekalendere Jeg havde ellers lige planer om at vinde en htc desire hd i søndags... Men vandt den desværre ikke...
TILLYKKE!!!
CamillaSoefelt skriver: I babysams store julekalender konkurrence.. En fairytale pusletaske i skind - til hele 1299.- .. Hvor vildt! Var helt oppe og køre i lørdags da jeg fandt ud af det ;0)! De har nu kontaktet mig og jeg fandt så ud af at man faktisk kan få et gavekort af samme værdi i stedet.. Og det valgte jeg fordi jeg jo har en pusletaske..!Troede bare aldrig man vandt - men jo.. endelig.Ville ikke noget med indlægget - er bare glad
I babysams store julekalender konkurrence.. En fairytale pusletaske i skind - til hele 1299.- .. Hvor vildt! Var helt oppe og køre i lørdags da jeg fandt ud af det ;0)! De har nu kontaktet mig og jeg fandt så ud af at man faktisk kan få et gavekort af samme værdi i stedet.. Og det valgte jeg fordi jeg jo har en pusletaske..!Troede bare aldrig man vandt - men jo.. endelig.Ville ikke noget med indlægget - er bare glad
LÆKKERT!
CamillaSoefelt skriver: Tak..Jamen jeg tilmeldte mig bare og så kommer der en mail hver dag og via den kan du gå ind og svare på spørgsmålet..
Tak..Jamen jeg tilmeldte mig bare og så kommer der en mail hver dag og via den kan du gå ind og svare på spørgsmålet..
tak for hjælpen
Nå så det var dig der stjal den lige foran næsen på mig! Ej pjat. Tillykke!! Så rart at man faktisk kan være heldig en gang imellem.
Hvor er det fedtKan godt forstå du er glad
Tillykke med den fine gave, er slet slet ikke spor misundelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128