kan man det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Maja88

Pia. skriver:

kan bare slet ikke forstille mig at skulle bruge min arm så meget !!! syntes man danser meget med armene til zumba... - hvor imod jeg forstillede mig at maskinerne var bedre - selvfølgelig ikke vægte m.m

hmmmm.... lidt af et luksus problem...

ja, men maskiner ville jeg klart ikke anbefale... det straffer dig selv i sidste ende- snakker kun af erfaring men heldigvis er vi alle forskellige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Pia.

ja, men maskiner ville jeg klart ikke anbefale... det straffer dig selv i sidste ende- snakker kun af erfaring men heldigvis er vi alle forskellige.

Du har nok ret... måske jeg kunne cykle en masse her i starten - der kan jeg vel dårligt overanstrænge mit håndled/arm...  ?

Anmeld

7. december 2010

Maja88

Pia. skriver:

Du har nok ret... måske jeg kunne cykle en masse her i starten - der kan jeg vel dårligt overanstrænge mit håndled/arm...  ?

jo så skal du vel cykle uden hænder. man bruger faktisk håndled osv mere en man tror.

jeg ville løbe, hvis jeg var dig

Anmeld

7. december 2010

Pia.

Maja88 skriver:

jo så skal du vel cykle uden hænder. man bruger faktisk håndled osv mere en man tror.

jeg ville løbe, hvis jeg var dig

Ja men cykler tit oprejst så man ikke bruger hænderne, men kun benene.... - men hvis jeg løber bruger jeg jo hele kroppen og belaster også min arm (vil jeg tro) - tror jeg køre der op i morgen, og prøver mig frem ...

Igen tak for svar... måske ender det med at det føles så forkert at træne med en gipsarm at jeg venter til efter gipsen er kommet af og armen er klar ....

Knus Pia.

Anmeld

7. december 2010

betski

Pia. skriver:

zumbaen har jeg helt udelukket - netop fordi at der er meget bevægelse med armene også... men jeg tænker om man kunne løbe på løbebånd, cykle, step m.m.... mangler det virkelig...

og så er det også lidt psykisk fordi jeg skal holde mit vægttab 100 % og så har jeg brug for denne her træning (føler jeg) ved hvordan min krop har det når jeg ikke træner...

jeg må vist lige se tiden an... kan bare ikke finde ud af om det er dumt at gøre det ?

Tænker lidt at du kan prøve dig frem. Det skal jo i hvert fald ikke gøre ondt. Så hvis det støder op i armen når du feks løber, er det nok ikke så smart. Jeg kan sagtens følge dig i, at du føler et behov for at holde dig igang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.