Pia. skriver:
Kan man træne med en brækket arm... - lyder mit spørgsmål en anelse dumt så bær lige over med mig... 
jeg træner jo fast 4 gange om ugen (styrke og fedtforbrænding) og så min zumba om torsdagen... Det ved I som træner man virkelig bliver bidt af - og meget svært ved at undværre... Nu har jeg ikke været oppe og træne siden i torsdags - da jeg jo fik iført mig en smart gips fra knorene til albuen fredag...
Men kan man ikke godt træne på de forskellige maskiner hvor man ikke bruger sine arme så meget igen... ? eller ville det virke dumt - hvad ville I syntes ?
Zumbaen har jeg droppet så længe gipsen er på, det er ikke muligt med en dårlig arm...
Knus Pia 
altså da jeg havde 3 brækket knoer efter et forkert slag på en boksepude, fik jeg at vide jeg sku være i ro i en uges tid... Men derefter genoptage det sædvanelige... dvs arbejde, træning og hvad der nu ellers er...
Jeg trænede så bare ikke boksning, men derimod tog jeg mig nogen gode cykelture, og så gik det os meget hurtigere så man ikke bare gik derhjemme og ventede på at få gipsen af igen...
Ulempen ved det : er at du kan ikke vaske dig der, så gipsen kommer til at stinke rigtig meget i løbet af rigtig kort tid..
Anmeld