Jonas!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Jonas er stagetræt, men synes da det er meget at sætte i værk..................for han føler sig jo ikke sådan syg, syg.

Jeg er skide bange, og tolker på både kropssprog o.s.v hos lægerne og sygeplejerskerne. Spørger om alt muligt.............og stiller sgu' krav. Jeg er en hver læges mareridt. Men jeg vil bare det bedste for min dreng.................

Mette, du er mor! Derfor er det klart at du stiller krav... Desuden føler du jo skyld over ikke at have opdaget det før... Selvom der ikke er grund til dette! Så det er klart at du er på dupperne nu! Øv altså, jeg ønsker jer alt det bedste! og tænker på jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

JustAnotherName

anna-jonas skriver:

Jonas er stagetræt, men synes da det er meget at sætte i værk..................for han føler sig jo ikke sådan syg, syg.

Jeg er skide bange, og tolker på både kropssprog o.s.v hos lægerne og sygeplejerskerne. Spørger om alt muligt.............og stiller sgu' krav. Jeg er en hver læges mareridt. Men jeg vil bare det bedste for min dreng.................

Nemlig. Din dreng fortjener det bedste, og det hjælper du ham med.
Du er bare en god mor- Så til helvede med om du spørger dem et øre af!

Jeg håber I snart bliver klogere på, hvad det er der sker i Jonas' krop, så han kan (forhåbentlig) komme i en hurtigtvirkende behandling og i bedring. Og I ikke længere skal opholde Jer på et sygehus i bekymring og uvished.

KNUS HERFRA 

Anmeld

7. december 2010

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Selvfølelig er du bange Mette, det er jo din store Jonas der er din lille dreng!!!

Og nej eller jo måske du er deres mareridt, men helt ærligt Mette, du har kompetancerne til at læse, se og føle hvad der er der forgår bagved, så selvf. udnytter du da det... Altså det var jo sådan jeg ville ønske jeg kunne gøre ved dem... You know!! og du skal bare med god samvittighed blive ved med at sætte krav til dem. Hvis du som mor ikke gør det, hvem dælen skal så gøre det!??!!!

Jeg håber det allerbedste for Jonas og sender dig alverdens styrke!!!

Kram

Anmeld

7. december 2010

Bondepigen

Åh nej Mette... Håbede lige på det var godt nyt!!! Men det bliver det forhåbentlig snart! Godt de sætter alting i værk, for der skal bare findes ud af hvad der er galt!!!

Håber snart på godt nyt til jer (og os)!!!

Anmeld

8. december 2010

sarahb

jeg tænker på jer!!!

Håber i og derefter vi får gode nyheder meget snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.