Jonas!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Jonas er stagetræt, men synes da det er meget at sætte i værk..................for han føler sig jo ikke sådan syg, syg.

Jeg er skide bange, og tolker på både kropssprog o.s.v hos lægerne og sygeplejerskerne. Spørger om alt muligt.............og stiller sgu' krav. Jeg er en hver læges mareridt. Men jeg vil bare det bedste for min dreng.................

Mette, du er mor! Derfor er det klart at du stiller krav... Desuden føler du jo skyld over ikke at have opdaget det før... Selvom der ikke er grund til dette! Så det er klart at du er på dupperne nu! Øv altså, jeg ønsker jer alt det bedste! og tænker på jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

JustAnotherName

anna-jonas skriver:

Jonas er stagetræt, men synes da det er meget at sætte i værk..................for han føler sig jo ikke sådan syg, syg.

Jeg er skide bange, og tolker på både kropssprog o.s.v hos lægerne og sygeplejerskerne. Spørger om alt muligt.............og stiller sgu' krav. Jeg er en hver læges mareridt. Men jeg vil bare det bedste for min dreng.................

Nemlig. Din dreng fortjener det bedste, og det hjælper du ham med.
Du er bare en god mor- Så til helvede med om du spørger dem et øre af!

Jeg håber I snart bliver klogere på, hvad det er der sker i Jonas' krop, så han kan (forhåbentlig) komme i en hurtigtvirkende behandling og i bedring. Og I ikke længere skal opholde Jer på et sygehus i bekymring og uvished.

KNUS HERFRA 

Anmeld

7. december 2010

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Selvfølelig er du bange Mette, det er jo din store Jonas der er din lille dreng!!!