Jonas!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.383 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. december 2010

anna-jonas

Jonas har fået det værre. Han sov kl. 18.30 i aftes, og i morges forsøgte han at stå op, for at gå i skole.......................men gik i seng igen. Han sover nu, har ondt i hovedet, og jeg fik "tvunget" et stk. ristet brød i ham, med pålægschokolade. Har lige talt med lægen, og vi blev enige om, at det var tid til at Jonas blev indlagt.....................så nu skal vi på Skejby sygehus, hvis de vil ha' os.

Skal nok opdatere, når jeg har mulighed for det igen.

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

oo

åh nej!!! jeg krydser fingre endnu og håber!!!

Anmeld

7. december 2010

TbCp

Håber alt det bedste!!!!

Anmeld

7. december 2010

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Jonas har fået det værre. Han sov kl. 18.30 i aftes, og i morges forsøgte han at stå op, for at gå i skole.......................men gik i seng igen. Han sover nu, har ondt i hovedet, og jeg fik "tvunget" et stk. ristet brød i ham, med pålægschokolade. Har lige talt med lægen, og vi blev enige om, at det var tid til at Jonas blev indlagt.....................så nu skal vi på Skejby sygehus, hvis de vil ha' os.

Knus Mette

fuck mand!!!!!!!!

Mette!!! sikke noget lort, rent ud sagt! jeg krydser alt for jer, og for at i snart er hjemme med en rask Jonas

Anmeld

7. december 2010

otlitrom

åh nej altså! håber det bedste!

Anmeld

7. december 2010

lion

anna-jonas skriver:

Knus Mette

sikke noget lort.

Håber for det bedste og krydser fingre

Anmeld

7. december 2010

ooo

Mette, hvor er det forfærdeligt at læse.

Jeg tænker på jer, og håber på alt det bedste for jer.

Mange kram herfra

Mette.

Anmeld

7. december 2010

Dictes mor

Åh gud Mette dog, og her piver jeg over lidt opkastning. Sødeste jeg håber på alt det bedste, og at han lynhurtigt bliver frisk igen!

Anmeld

7. december 2010

ChatH

anna-jonas skriver:

Knus Mette

Åhhh altså mette, jeg krydser hvad jeg kan, hvor er det dog bare uretfærdigt

Kæmpe

Anmeld

7. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Åhh ned da.. Det er jeg ked af og høre...

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at han snart for det bedre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.