Ingen appetit...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

th

Hej,

Synes du skal tage det stille og roligt med det. og være glad for du ikke har kvalme

Jeg har haft det godt indtil da jeg var i uge 8, er nu i uge 10 og har på de 14 dage tabt 4 kilo. så hvis du bare kan spise lidt og det bliver dernede skal du være glad.

I går var jeg sikker på at jeg kun skulle have et barn, kastede op fra jeg vågnede til jeg gik i seng, har aldrig haft det så dårligt. Men I dag har det været ok men kan fortælle at saltlakrids, polo og sodavandsis er bare godt.

Men har også en indlæggelse hængende over hovet hvis jeg ikke stopper med at tabe mig og kaste op.  

så hver glad for at du ikke har det dårligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

MetteMe

th skriver:

Hej,

Synes du skal tage det stille og roligt med det. og være glad for du ikke har kvalme

Jeg har haft det godt indtil da jeg var i uge 8, er nu i uge 10 og har på de 14 dage tabt 4 kilo. så hvis du bare kan spise lidt og det bliver dernede skal du være glad.

I går var jeg sikker på at jeg kun skulle have et barn, kastede op fra jeg vågnede til jeg gik i seng, har aldrig haft det så dårligt. Men I dag har det været ok men kan fortælle at saltlakrids, polo og sodavandsis er bare godt.

Men har også en indlæggelse hængende over hovet hvis jeg ikke stopper med at tabe mig og kaste op.  

så hver glad for at du ikke har det dårligt

Din stakkel Det lyder ikke rart. Håber du får det bedre snart og begynder at holde noget i dig.

Er selv begyndt at døje med kvalme og opkast (er lige gået ind i 7.uge) og her er juice, danskvand og lakridser et hit.

Har dog netop vundet over en burger, som er blevet hvor den er (YAY) Men det er godt nok ikke sjovt at kæmpe sig igennem alt man skal spise...

Anmeld

8. december 2010

Lotus86

Endnu en gang tak for jeres svar..

Tager det bare stille og roligt, og forsøger at spise mest fornuftigt

Anmeld

8. december 2010

heidi30

Hej,

de første 3 mdr. af min graviditet havde jeg heller ingen appetit. Jeg kunne spise et halvt stykke brød til frokost og VIRKELIG være stopmæt af det i lang tid. Det var ikke fordi jeg havde kvalme eller ikke havde lyst til mad, men jeg kunne bare ikke få mere ned.

Min kæreste blev noget bekymret og købte de der små drikke shots Cultura til mig, som jeg kunne nuppe bare for at holde maven og det hele igang.

Jeg tabte mig ikke men tog heller ikke på de første mange mdr. MEN skal lige hilse og sige det ændrede sig, så det kommer nok også til at ske hos dig.

Held og lykke med det hele 

Anmeld

8. december 2010

Lotus86

heidi30 skriver:

Hej,

de første 3 mdr. af min graviditet havde jeg heller ingen appetit. Jeg kunne spise et halvt stykke brød til frokost og VIRKELIG være stopmæt af det i lang tid. Det var ikke fordi jeg havde kvalme eller ikke havde lyst til mad, men jeg kunne bare ikke få mere ned.

Min kæreste blev noget bekymret og købte de der små drikke shots Cultura til mig, som jeg kunne nuppe bare for at holde maven og det hele igang.

Jeg tabte mig ikke men tog heller ikke på de første mange mdr. MEN skal lige hilse og sige det ændrede sig, så det kommer nok også til at ske hos dig.

Held og lykke med det hele 

Det var en god ide med de drikke cultura, måske jeg skulle prøve dem.

Jeg er begyndt at få madlede nu, bare tanken om mad kan give mig halv kvalme, og forsøger virkelig at komme i tanke om jeg har lyst til at proppe i mig, men det er bare meget meget begrænset.

Anmeld

8. december 2010

NessaXenia

i starten tabte jeg 4½ kg pga kvalme, opkast, nedsat appetit og øget træthed...

nu er jeg i uge 18 og jeg grov æder hver 2. time, non stop tanker på mad og sær trang til underlig mad, så dont worry sweety 

Anmeld

8. december 2010

FruHolm <3

Hey

sådan som du beskriver det havde jeg det også i starten , tabte 5 kg inden jeg var 12 uger henne.

tvang mig selv til at indtage 1 l mælk om dagen som minimum for at være sikker på jeg fik nok mælkeprodukter ind og ellers godt med yoghurt, A38 osv . og en masse frukt har nu taget 22 kg på

appetitten skal nok komme igen

Anmeld

8. december 2010

Lotus86

Åhh gud... Jeg frygter bare at det ender med at jeg bliver sådan en grovæder... Men det lyder lidt til at jeg formentlig ikke rigtig kommer til at undgå det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.