Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
~~M.Nielsen~~ skriver: Min datter har nu i en uges tid stået og rokket frem og tilbage på alle fire og er så spændt på hvornår hun så kravler... Hun har ikke lært at sidde endnu, langt fra, men har det noget at sige? Hun bliver 7 mdr d 17 dec. Hvor lang tid stod jeres og rokkede inden de kom frem af?
Min datter har nu i en uges tid stået og rokket frem og tilbage på alle fire og er så spændt på hvornår hun så kravler...
Hun har ikke lært at sidde endnu, langt fra, men har det noget at sige? Hun bliver 7 mdr d 17 dec.
Hvor lang tid stod jeres og rokkede inden de kom frem af?
i MIn datter gjorde det samme i tre uger - og kravlede for første gang i går Hun er lige over 7 mdr. Så der kan godt gå lidt tid endnu, men pludselig gør hun det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette. skriver: i MIn datter gjorde det samme i tre uger - og kravlede for første gang i går Hun er lige over 7 mdr. Så der kan godt gå lidt tid endnu, men pludselig gør hun det.
Ej hvor fiiint Tillykke med det da Ja, hun gør det ved om ikke før så siden Er bare så spændt på hvornår hun mon gør det
~~M.Nielsen~~ skriver: Ej hvor fiiint Tillykke med det da Ja, hun gør det ved om ikke før så siden Er bare så spændt på hvornår hun mon gør det
Ja, det er også bare vildt, vildt, vildt. Hun tager dog kun ganske få tag af gangen, inden hun ligger sig på maven. Det er nok hårdt her i starten.
Hun stilte sig på alle fire for 3 uge siden også for 3 dage siden begyndte hun at hive sig frem i armene, men pludselig i går fandt hun sammenhængen mellem at stå på alle fire også komme frem, i stedet for kun at hive sig i armene, så jeg krydser for Nicoline også lige om lidt forstår sammenhængen og suses afsted.
Mette. skriver: Ja, det er også bare vildt, vildt, vildt. Hun tager dog kun ganske få tag af gangen, inden hun ligger sig på maven. Det er nok hårdt her i starten. Hun stilte sig på alle fire for 3 uge siden også for 3 dage siden begyndte hun at hive sig frem i armene, men pludselig i går fandt hun sammenhængen mellem at stå på alle fire også komme frem, i stedet for kun at hive sig i armene, så jeg krydser for Nicoline også lige om lidt forstår sammenhængen og suses afsted.
Ej hvor fiiint
Takk for de krydsese fingre
~~M.Nielsen~~ skriver: Ej hvor spændende.. Så må vi se hvem der gør det først Din er jo så lidt foran for hun har endnu ikke taget det første skridt...
Ej hvor spændende.. Så må vi se hvem der gør det først Din er jo så lidt foran for hun har endnu ikke taget det første skridt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128