Hvor lang tid rokkede jeres på alle 4, før de kravlede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.345 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Bare mig..

Min datter har nu i en uges tid stået og rokket frem og tilbage på alle fire og er så spændt på hvornår hun så kravler...

Hun har ikke lært at sidde endnu, langt fra, men har det noget at sige? Hun bliver 7 mdr d 17 dec.

Hvor lang tid stod jeres og rokkede inden de kom frem af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

missie20

~~M.Nielsen~~ skriver:

Min datter har nu i en uges tid stået og rokket frem og tilbage på alle fire og er så spændt på hvornår hun så kravler...

Hun har ikke lært at sidde endnu, langt fra, men har det noget at sige? Hun bliver 7 mdr d 17 dec.

Jeg læser lige lidt med. Frederik har også "rokket" en uge. Manden sagde igår han tog et skridt fremad i aftes,men har nu ikke gjordt noget siden. Frederik er 8 måneder i morgen

Anmeld

7. december 2010

serinasmor

det har ikke noget at sige at hun ikke kan sidde ... det kan hun lige pludseligt .. og endda selv komme derop

serina rokkede i 2 dage tror jeg .. hendes fætter var mere forsigtig og rokkede i 3 uger ... og hendes kusine rokkede aldrig eller kravlede før hun kunne gå ...hun sad midt på gulvet da hun var 9½ mdr rejste sig op og gik ... det er MEGET forskelligt fra barn til barn .. tror det kommer helt an på deres temperament, vilje og personlighed

Anmeld

7. december 2010

Mille83

~~M.Nielsen~~ skriver:

Først og fremmest tillykke, min datter bliver også 7 mdr den 17  - hun rokker også når hun ligger på alle 4 og hun bakker, jeg tror at indenfor den næste uges tid kravler hun rundt, for det er meget tæt på hun kan......

Anmeld

7. december 2010

Lise

1-2 uger tror jeg Casper rokkede frem og tilbage. Så kastede han sig ned på maven, og møvede afsted når han skulle frem. På et tidspunkt begyndte han at bevæge benene mens han stod på alle fire - det resulterede i at han slog næsen et par gange. Efter nogle dage eller en uge begyndte han at bevæge armene også. Og så gik det stærkt. Kravlede rundt overalt, og satte sig selv op, og kravlede videre.. Han sad ikke stabilt før han selv fandt ud af at sætte sig selv op.

Jeg tror han kravlede rigtigt ca en uge før han blev 8 mdr. Om et par dage bliver han 9 mdr.

Anmeld

7. december 2010

Bare mig..

missie20 skriver:

Jeg læser lige lidt med. Frederik har også "rokket" en uge. Manden sagde igår han tog et skridt fremad i aftes,men har nu ikke gjordt noget siden. Frederik er 8 måneder i morgen

Ej hvor spændende.. Så må vi se hvem der gør det først Din er jo så lidt foran for hun har endnu ikke taget det første skridt...

Anmeld

7. december 2010

Bare mig..

serinasmor skriver:

det har ikke noget at sige at hun ikke kan sidde ... det kan hun lige pludseligt .. og endda selv komme derop

serina rokkede i 2 dage tror jeg .. hendes fætter var mere forsigtig og rokkede i 3 uger ... og hendes kusine rokkede aldrig eller kravlede før hun kunne gå ...hun sad midt på gulvet da hun var 9½ mdr rejste sig op og gik ... det er MEGET forskelligt fra barn til barn .. tror det kommer helt an på deres temperament, vilje og personlighed

Ja, det er rigtigt, at det selvfølgelig er meget forskelligt, men tænkte om der måske var en tendens, så jeg måske kunne gaide mig ind på hvornrå hun MÅSKE ville begynde Egentlig bare fordi jeg jo selv synes det er såååå flot Og så er jeg så spændt på hvornår hun kravler rundt, hun ser jo så lille ud

Anmeld

7. december 2010

Bare mig..

Mille83 skriver:

Først og fremmest tillykke, min datter bliver også 7 mdr den 17  - hun rokker også når hun ligger på alle 4 og hun bakker, jeg tror at indenfor den næste uges tid kravler hun rundt, for det er meget tæt på hun kan......

Hun bakker rigtig meget tilbage, og når hun står på alle fire. løfter hun nogen gange det ene ben, men strækker det bagud, så det kan man vidst ikke kalde for et "skridt" Men bagud, det kan jeg love dig for hun gør

Anmeld

7. december 2010

Bare mig..

Lise skriver:

1-2 uger tror jeg Casper rokkede frem og tilbage. Så kastede han sig ned på maven, og møvede afsted når han skulle frem. På et tidspunkt begyndte han at bevæge benene mens han stod på alle fire - det resulterede i at han slog næsen et par gange. Efter nogle dage eller en uge begyndte han at bevæge armene også. Og så gik det stærkt. Kravlede rundt overalt, og satte sig selv op, og kravlede videre.. Han sad ikke stabilt før han selv fandt ud af at sætte sig selv op.

Jeg tror han kravlede rigtigt ca en uge før han blev 8 mdr. Om et par dage bliver han 9 mdr.

Jamen, det gør hun egentlig også, hun møver sig bare bagud i stedet for Når hun ligger på alle fire, og vil alt muligt, som hun jo ikke kan endnu, så smider hun sig også ned, og hendes næste er jo så den første der rammer gulvet, så hun har altså også fået et par på tuden nogen gange Men det skla jo til, før de lære det Tror det er godt nok, at de også mærker hvad der sker ved de forskellige ting de foretager sig... - Alt har en konsekvens..

Anmeld

7. december 2010

serinasmor

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, det er rigtigt, at det selvfølgelig er meget forskelligt, men tænkte om der måske var en tendens, så jeg måske kunne gaide mig ind på hvornrå hun MÅSKE ville begynde Egentlig bare fordi jeg jo selv synes det er såååå flot Og så er jeg så spændt på hvornår hun kravler rundt, hun ser jo så lille ud

bare rolig .. hun begynder lige så snart hun er klar

det kan blive idag .. eller om 2 uger .. men når hun begynder på det er hun klar ...

og selvfølgelig er det flot ... om jeg begriber hvordan de små pus får knækket koden fra slet ikke at kunne noget selv til at kunne rejse sig midt på gulvet og gå.. det er noget man som forælder kun kan være stolt af .... for det er SÅ stort når de pludselig kan en helt ny ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.