:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. december 2010

FruEllingsen

Ja nu har jeg altså lige brug for lidt luft

For lidt over en mdr siden begyndte Marcus at gylpe ALT op hvor der var MME i. Han fik grøn/blå allomin.

Så fjernede vi den grønne allomin, og det hjalp lidt. så kunne han holde grøden i sig, men mælken røg stadig op bare han var det mindste aktiv. Fik han flaske inden han skulle sove kunne gylpede han ikke, bare han sov længe nok....

Så her til weekenden fik Marcus lidt feber og var lidt skidt. De dage gylpede han SLET IKKE!!!og vi tænkte JES!! alt er normalt igen

Men da han så blev feberfri startede vi forfra. både grød frugtmos og mælk ryger op

Nu skal vi prøve at skifte over til nan hc (i samråd med læge og sp) og hvis det ikke hjælper tror de han har mælkeallergi

Vil ikke rigtig noget med indlæget. havde bare lige brug for at komme ud med det

Tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Rosa

Ejj øv, da!!! Sikke noget bøvl altså! Men mælkeallergi kan an heldivis vokse 'fra, hvis vi nu antager worst case scenario

Giv ham et ekstra knus fra mig der stadig synes han er baby.dk's lækreste unge (på nær min egen)

Anmeld

7. december 2010

Koen.

øv øv!!! stakkels lillemand og jer Håber det hjælper at skifte mærke

Anmeld

7. december 2010

Caroline86

øv, hvor træls, søde!

Jeg håber ikke det er mælkeallergi, men hvis det er, så er det vist heldigvis ved at være ret nemt at leve med

Det er synd for Jer!

Kæmpe kram herfra!!!

Anmeld

7. december 2010

Vidunderligeunger

Det er jeg ked af at høre Søs. lige et stort knus herfra..

Og jeg har jo mælkeallergi - hvilket vi først opdagede for 2 år siden, jeg synes ikke længere det er slemt

Anmeld

7. december 2010

serinasmor

ej hvor træls for jer ... håber da virkelig det hjælper at skifte mærke...  men ellers har jeg nu hørt at mælkealergi ikke er så svært at leve med og at de små pus typisk vokser fra det .. men det er da træls hvis i får endnu en ting at kæmpe med...

Det har jo desværre stået på for længe til at det bare kan være en virus

i fortjener et julekram hmmm.. må blive sådan

serinasmor

Anmeld

7. december 2010

Tulle28

Øv hvor irriterende. Men man kan jo få noget erstatning til allergikere på apoteket, det er dyrere, men hvis det er det der skal til...

Jeg er modstander af mælk, så for mig at se er det ikke noget problem - bare godt at I finder ud af det nu, og at I er så opmærksomme på at det kan være mælkeallergi.  

Knus Tulle

Anmeld

7. december 2010

DK

Kirstine fik mælkeallergi da hun var ca. 7-8 mdr. gammel. Vi holdt helt med mælken og hun fik soya mælk i stedet. Et par år efter var hun vokset fra det, og i dag kan hun heldigvis sagtens tåle mælk igen.

Min læge mente at hun fik det, fordi at hun fik MME fra hun var 3 mdr. Det har simpelthen været for meget for hende og derfor blev hun allergisk over for det.

Hver gang hun havde fået mælk/risengrød eller lign. så gylpede/kastede hun det simpelthen op igen når hun havde spist. Det forsvandt fuldstændigt da vi stoppede med mme og mælk!

Anmeld

7. december 2010

SussieThyssen

Drømmer skriver:

Ja nu har jeg altså lige brug for lidt luft

For lidt over en mdr siden begyndte Marcus at gylpe ALT op hvor der var MME i. Han fik grøn/blå allomin.

Så fjernede vi den grønne allomin, og det hjalp lidt. så kunne han holde grøden i sig, men mælken røg stadig op bare han var det mindste aktiv. Fik han flaske inden han skulle sove kunne gylpede han ikke, bare han sov længe nok....

Så her til weekenden fik Marcus lidt feber og var lidt skidt. De dage gylpede han SLET IKKE!!!og vi tænkte JES!! alt er normalt igen

Men da han så blev feberfri startede vi forfra. både grød frugtmos og mælk ryger op

Nu skal vi prøve at skifte over til nan hc (i samråd med læge og sp) og hvis det ikke hjælper tror de han har mælkeallergi

Vil ikke rigtig noget med indlæget. havde bare lige brug for at komme ud med det

Tak fordi du læste med

Hvis det er helt tosset så må du prøve at give ham Profylac. Det er meget dyrt, men der kan søges tilskud. Man kan få et andet tilsvarende mærke, der hedder Nutramigen, men det er temmeligt hårdt ved deres maver.
Får du brug for det, er du altid velkommen til at skrive til mig, da alle mine 3 inkl. jeg er mælkeallergikere, og jeg ved en masse om mælkeallergi, samt kost og trivsel.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. december 2010

FruEllingsen

Rosa skriver:

Ejj øv, da!!! Sikke noget bøvl altså! Men mælkeallergi kan an heldivis vokse 'fra, hvis vi nu antager worst case scenario

Giv ham et ekstra knus fra mig der stadig synes han er baby.dk's lækreste unge (på nær min egen)

Ja det er træls forhåbentlig er det ikke så slemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.