Jeg er gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Tulle28

Tillykke med den lille spire:-)

Knus Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Tillykke med det..

Anmeld

7. december 2010

LouiseNielsen

Caroline86 skriver:

mon ikke? hæhæ

Regner jeg da med... Ellers kan godt ske jeg får store øjne når jeg får bebsen op på maven!

Anmeld

7. december 2010

A.

tillykke

Anmeld

7. december 2010

pussekat

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Er mig der står bag tråden HVED ER DEN HER TEST....

Den var så utydelig at jeg virkelig var usikker på hvad den i virkeligheden var. Men manden kørte i Bilka efter en clear blue digital test. Og sørme ikke om den var god nok....

JEG ER GRAVID  3+3 uger henne er jeg. Med termin omkring 20 august, efter egen udregning....

Utrolig at man allerede elsker den lille spir i maven så højt, men jeg er allerede fyldt at moder følelser...

(Til jer som har mig på face, derinde skal i ikke lige skrive noget endnu) Vores forældre og søskende ved det, men andre venter lige lidt endnu)

Kram fra en meget glad Louise

tillykke med mave

p.s håb jeg kom efter dig her siden i dec

Anmeld

7. december 2010

Caroline86

LouiseNielsen skriver:

Regner jeg da med... Ellers kan godt ske jeg får store øjne når jeg får bebsen op på maven!

"tillykke! det blev en..... øhm... hundehvalp!?" hæhæ

Anmeld

7. december 2010

LouiseNielsen

Caroline86 skriver:

"tillykke! det blev en..... øhm... hundehvalp!?" hæhæ

Lige en hundehvalp ville da ikke da ikke være det værste hvis det skulle være, meeeeen foretrækker nu en helt alm baby...

Anmeld

7. december 2010

Hasselnødden

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Den var så utydelig at jeg virkelig var usikker på hvad den i virkeligheden var. Men manden kørte i Bilka efter en clear blue digital test. Og sørme ikke om den var god nok....

JEG ER GRAVID  3+3 uger henne er jeg. Med termin omkring 20 august, efter egen udregning....

Utrolig at man allerede elsker den lille spir i maven så højt, men jeg er allerede fyldt at moder følelser...

(Til jer som har mig på face, derinde skal i ikke lige skrive noget endnu) Vores forældre og søskende ved det, men andre venter lige lidt endnu)

Hjerteligt tillykke

Anmeld

7. december 2010

otlitrom

I er sørme godt skruet sammen hjemme hos Jer, til det der baby-making TILLYKKE!!

Anmeld

7. december 2010

Bare mig..

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Jeg tænkte sgu nok det var dig Du var den første jeg tænkte på...

TILLYKKE! Hvor er det spændende.. Glæder mig til at følge dig endnu engang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.