Jeg er gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.298 visninger
113 svar
0 synes godt om
7. december 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Er mig der står bag tråden HVED ER DEN HER TEST....

Den var så utydelig at jeg virkelig var usikker på hvad den i virkeligheden var. Men manden kørte i Bilka efter en clear blue digital test. Og sørme ikke om den var god nok....

JEG ER GRAVID  3+3 uger henne er jeg. Med termin omkring 20 august, efter egen udregning....

Utrolig at man allerede elsker den lille spir i maven så højt, men jeg er allerede fyldt at moder følelser...

(Til jer som har mig på face, derinde skal i ikke lige skrive noget endnu) Vores forældre og søskende ved det, men andre venter lige lidt endnu)

Kram fra en meget glad Louise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

frk Jensen

STOOOOOORT tillykke

Anmeld

7. december 2010

blomst84

STORT TILLYKKE " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" />

Anmeld

7. december 2010

Moar2011

Tillykke Tillykke

Anmeld

7. december 2010

NoName

Weeehuuuuuu - stort tillykkeeeeeee.....

Anmeld

7. december 2010

Hansen97

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Er mig der står bag tråden HVED ER DEN HER TEST....

Den var så utydelig at jeg virkelig var usikker på hvad den i virkeligheden var. Men manden kørte i Bilka efter en clear blue digital test. Og sørme ikke om den var god nok....

JEG ER GRAVID  3+3 uger henne er jeg. Med termin omkring 20 august, efter egen udregning....

Utrolig at man allerede elsker den lille spir i maven så højt, men jeg er allerede fyldt at moder følelser...

(Til jer som har mig på face, derinde skal i ikke lige skrive noget endnu) Vores forældre og søskende ved det, men andre venter lige lidt endnu)

Kram fra en meget glad Louise

Tillykke med det!!!

Dejligt dejligt.. husker godt følelsen.. får den aldrig mere dog (er steriliseret)!!

Anmeld

7. december 2010

jlp90

tillykke

Anmeld

7. december 2010

Maise

ihhh tillykke, det var dælme hurtigt - skønt for jer. glæder mig til at følge dig og din graviditet.

maise

Anmeld

7. december 2010

Mumto3

tillykke

Anmeld

7. december 2010

DK

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.