Valle81 skriver:
Dette kan jeg sagtens følgedig i omkring at de bliver meget kærlige trygge osv det oplever jeg bestemt også ved min datter - men nu hvor hun snart er 7 kan jeg også mærke " bagsiden af alt den opmærksomhed",hvis det giver ldit mening.
Jeg mener heller ikke det er at opdrage - men når 2 og 3 osv barn kommer efter så falder meget af den intense opmærksomhed fra da der ikke er samme tid og overskud til det somved nummer 1, og det tror jeg er meget sundt.
Anton er bestemt lige så tryg og kærlig som Asta, men har haft to "forskellige" opstarts pålivet:0)
Christina
Hejsa
Ja, det tror jeg bestemt, du har ret i.
Men der er jo også forskel på, om man bevidst lader den lille sidde alene og være lidt ked, fordi man vil opdrage, eller om man gør det, fordi man er travlt beskæftiget med søskende
.
Vi får da også vores at se til lige om lidt, da jeg har termin her d. 22. 
Tror egentlig også, det er meget vigtigt, at man husker, at børn vitterlig er forskellige, og at det ene barn derfor sagtens kan lege alene (fra naturens side), hvor det andet måske bare er lidt mere tryghedssøgende.
Min datter har altid være drøngod til at lege alene
. Det har været meget befriende! Men hun er sart - forstået på den måde, at hun har været meget bange for mænd (minus sin far), og hun bliver meget bange for større dyr og sådan. Det tror jeg, er hendes personlighed, for hun har aldrig oplevet noget uhyggeligt (mig bekendt, men hvem ved, hvad der kan foregå i sådan et lille hoved