hej piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

de er bare vidunderlige de to store bøtter!!

det går så hurtigt med udviklingen, jeg kan slet heller ikke følge med her hjemme!

Camilla for faen! jeg er rigtig ked af at høre om det du går og tumler med... men det er vidst ikke så underligt endda, skulle du ikke snart unde dig selv noget regelmæssig forkælelse?

f.eks. træning som Tina skriver, du ved sikkert også at fysisk aktivitet direkte øger mængden af f.eks. serotonin i hjernen... og det er jo godt når man er deprimeret!

mht. overspisningen, så er det slet ikke svært for mig at følge dig. Alt den her "gåen hjemme" er heller ikke godt for min kost, jeg æder og det er alt for store mængder... ja somme tider prøver jeg sgu at skjule det fordi jeg kan spise så meget at det er direkte pinligt!

Jeg håber at der ikke er alt for lang ventetid der hvor du er henvist til! og at de kan hjælpe dig!!!

hvis du har brug for at læsse af, så ved du jo at du bare kan skrive, frit fra leveren...

jeg skjuler faktisk min spisning for pigerne for jeg vil simpelthen ikke ha at de samler op på mine dårlige madvaner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

TbCp

Milka skriver:

jeg følger en løbeplan der hedder 5 km på 12 uger så den er meget stille og rolig, her de første par uger har det været to gange om ugen og i denne uge starter det på tre gange om ugen. jeg er blevet lidt bidt af det og har løbet selv i det her lortevejr og risikeret liv og lemmer

Hold da op.... jeg skal nærmest hives ud af døren...
Måske et par gange mere i træningscenter giver "blod på tanden", når man mærker hvad det gør ved én! Jeg har i hvertfald været i fantastisk humør idag!

Anmeld

7. december 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

jeg skjuler faktisk min spisning for pigerne for jeg vil simpelthen ikke ha at de samler op på mine dårlige madvaner

ja, det gør man jo fordi man godt ved at det ikker hensigtsmæssigt... Men Camilla, husk nu, at du er god nok alligevel! du er en rigtig god mor og et dejligt menneske

Anmeld

7. december 2010

Skouboe

Milka skriver:

de bukser er bare så fede, vi glæder os til dem

skal nok få kigget på dit logo! sender dig lige adressen ...

Det haster ikke med logoet

Jeg er ved at omarrangere daub deluxe, så der kommer ikke til at ske noget i den retning før efter jul - du skal bare passe på dig selv og koncentrere dig om at komme ovenpå igen

Anmeld

7. december 2010

Barbamama

Ja de bliver bare store dine bøtter!!!! Det er så skønt når de snakker. Carla siger også alt muligt efterhånden! Hun gentager alt hvad vi siger!

Jeg er ked af at høre du er så langt nede..... Men det er da nok aldrig en dårlig ide at snakke med en proff... Jeg kan godt kende det der med at spise når man har det skidt. Det gør jeg sgu også!

Anmeld

7. december 2010

Bondepigen

Milka skriver:

Hvor er de bare nogle dejlige tøser, jeg kan lige forestille mig dem som teenagere...hehe.

Men hvor er det øv med dit humør, og det må være svært alene med de to... Godt de er startet i VS, så du kan få lidt alenetid, for det har man altså brug for uanset hvor højt man elsker sine børn.

Jeg kender alt til overspisning, og at spise med følelserne...det gør jeg nemlig selv. Da jeg var yngre spiste jeg intet, når jeg var ked, så der var jeg så tynd så tynd, men det skal jeg love for har ændret sig...

Håber og beder til at du snart kommer ovenpå igen! Du fortjener at have det godt!!!

Anmeld

8. december 2010

Milka

bondepigen skriver:

Hvor er de bare nogle dejlige tøser, jeg kan lige forestille mig dem som teenagere...hehe.

Men hvor er det øv med dit humør, og det må være svært alene med de to... Godt de er startet i VS, så du kan få lidt alenetid, for det har man altså brug for uanset hvor højt man elsker sine børn.

Jeg kender alt til overspisning, og at spise med følelserne...det gør jeg nemlig selv. Da jeg var yngre spiste jeg intet, når jeg var ked, så der var jeg så tynd så tynd, men det skal jeg love for har ændret sig...

Håber og beder til at du snart kommer ovenpå igen! Du fortjener at have det godt!!!

det hænger sammen med angsten, det her, for mad har en angstdæmpende effekt. troede jeg var af med det, og så stikker det hovedet frem forklædt som noget andet. pis! 

Anmeld

8. december 2010

lion

Hvor er dine piger bare skønne.

Ja sproget flyver afsted lige pludselig.

Cassandra snakker meget lige for tiden, men ikke alt er lige forståligt. Hun siger kammer jørgen og peger på skabet( hjemme hos bedstefar Jørgen.) Hun mener så kammerjunker.

Det er da ikke godt at du har det sådan, jeg håber at en prof. kan hjælpe dig.

Du er altid velkommen til at skrive til mig. Vi bor jo heller ikke så langt fra hinanden

Anmeld

8. december 2010

Bondepigen

Milka skriver:

det hænger sammen med angsten, det her, for mad har en angstdæmpende effekt. troede jeg var af med det, og så stikker det hovedet frem forklædt som noget andet. pis! 

Ok, det vidste jeg ikke, så skulle jeg måske have spist noget da jeg havde mest angst, der havde jeg det lige modsat... kunne IKKE spise, når jeg var angst, men åd når jeg var/er ked...

Det er da trist at det er dukket op igen. Håber det lige så stille forsvinder igen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.