Milka skriver:
det sagde lilja til mig i morges: hej piger. har hun nok hørt mig sige en million gange 
de er bare blevet så store, de to tøser, det er helt vildt. der kommer en masse nye ord lige for tiden, det er bare så hyggeligt! i går ville de meget gerne tegne på mine arme med kridt, pegede ivrigt på mine tatoveringer og råbte: DEGNE!, DEGNE! giver jo meget god mening 
lilja er blevet sådan en rigtig lille busy-body, hun går meget op i at alle har sutsko på og en bamse i hånden (også mig), så går hun også rundt og udsteder forbud til luca når hun gør noget hun ikke må: nej, nej, nej, råber hun, hvis luca fx dimser med knapperne på komfuret 
nogengange synes luca det er for meget det hele, pakker sin lille taske med klodser og andet legetøj og stiller sig ved hoveddøren og siger: hej hej moar! synes det er lidt tidligt de går hjemmefra? det er i øvrigt det eneste tidspunkt de siger mor på 
jeg går stadig og hænger lidt med hovedet, kan ikke rigtig ryste denne depression af mig og har lige fået min sygemelding forlænget. samtidig har jeg et problem med overspisning – jeg spiser simpelthen med følelserne – og det er blevet så slemt at lægen nu har henvist mig til terapi for spiseforstyrrelser. det blev jeg ret ked af og hænger endnu mere med hovedet i dag end jeg gjorde i går 
knus fra mig
de er bare vidunderlige de to store bøtter!!
det går så hurtigt med udviklingen, jeg kan slet heller ikke følge med her hjemme!
Camilla for faen! jeg er rigtig ked af at høre om det du går og tumler med... men det er vidst ikke så underligt endda, skulle du ikke snart unde dig selv noget regelmæssig forkælelse?
f.eks. træning som Tina skriver, du ved sikkert også at fysisk aktivitet direkte øger mængden af f.eks. serotonin i hjernen... og det er jo godt når man er deprimeret!
mht. overspisningen, så er det slet ikke svært for mig at følge dig. Alt den her "gåen hjemme" er heller ikke godt for min kost, jeg æder og det er alt for store mængder... ja somme tider prøver jeg sgu at skjule det fordi jeg kan spise så meget at det er direkte pinligt!
Jeg håber at der ikke er alt for lang ventetid der hvor du er henvist til! og at de kan hjælpe dig!!!
hvis du har brug for at læsse af, så ved du jo at du bare kan skrive, frit fra leveren...