Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ungermann skriver:heller ikke sårn en stor en i kan hænge op? de er vel en str A5 tror jeg.. Hvad må gaven ca koste? så er det lidt nemmere at få en ide..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Nej han bruger kun kalenderen i hans Tlf. Har flere gange foreslået at vi har en stor en hængende så vi ka skrive aftaler i osv men han har erfaring med ik at bruge den Hmm vil sige 300-500 kr. Og så kommer der desværre nok overtræk
Nej han bruger kun kalenderen i hans Tlf. Har flere gange foreslået at vi har en stor en hængende så vi ka skrive aftaler i osv men han har erfaring med ik at bruge den Hmm vil sige 300-500 kr. Og så kommer der desværre nok overtræk
Ungermann skriver: hva med en halskæde, eller vedhæng til en halskæde? et armbånd.. Det kan man snildt finde til 300 kr..
hva med en halskæde, eller vedhæng til en halskæde? et armbånd.. Det kan man snildt finde til 300 kr..
han går aldrig med smykker. Han vil kun gå med ring når vi blir gift.
damn jeg syns det er svært
Anonym skriver: han går aldrig med smykker. Han vil kun gå med ring når vi blir gift. damn jeg syns det er svært
Ungermann skriver: En nøglering? læser han, så var det måske noget med en ny god bog.. tja..
En nøglering? læser han, så var det måske noget med en ny god bog.. tja..
nøglering har han med børnene i. bøger har han aldrig tid til (meget arbejde og byggeri herhjemme)
hmm ja den er MEGET svær
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128